Ik weet er niet heel veel van, maar ik weet dat er ook processoren zijn van andere merken en die dan ook vaak beter zijn..
Wie kan er meer over vertellen.
Wie kan er meer over vertellen.
Verwijderd
Black Sabbath - End of the Beginning
Elizabeth is lief :)
Firefox Browser
KINKpuntnl
Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler
Verwijderd
Verwijderd
Bedoel je niet een Celeron van Intel?Op maandag 24 december 2001 22:44 schreef visserivo het volgende:
Heb ook nog een comp staan met Celleron, maar valt in het niets vergeleken met Intel en AMD.
Verwijderd
Ja, zie Alpha processor Roadmap:Op maandag 24 december 2001 22:46 schreef battigoal het volgende:
Bestaan er Alpha processoren ofzo iets ?

Verwijderd
Waarom dat? Linux kan er perfect op draaien, en Linux is naar mijn mening ook perfect te gebruiken voor desktop computers. Ok, toegegeven, Alpha moederborden die ook nog 's geschikt zijn voor gaming etc. zijn wat moeilijk te krijgen en daarom duurder dan AMD of Intel bordjes, maar tochOp maandag 24 december 2001 22:51 schreef et36s het volgende:
Ja ALPHA processoren bestaan maar die zijn voor de Server Markt.
In een thuis computer heb je er geen steek aan.
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
idd, Die zijn sweetOp maandag 24 december 2001 23:00 schreef LopeZ het volgende:
Vergeet die dingen (oa G4) van IBM/Motorola voor de Mac niet
maar dan heb je nog wel de hardware nodig om het allemaal te laten draaien.Op maandag 24 december 2001 22:57 schreef bramvrzt het volgende:
[..]
Waarom dat? Linux kan er perfect op draaien, en Linux is naar mijn mening ook perfect te gebruiken voor desktop computers. Ok, toegegeven, Alpha moederborden die ook nog 's geschikt zijn voor gaming etc. zijn wat moeilijk te krijgen en daarom duurder dan AMD of Intel bordjes, maar toch
Wèh zedde gij??
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
Risc is geen merk, maar een type processor.. (zo is de al eerder genoemde Alpha, en de Powerpc-processoren zoals de G4 een risc processor!)Op vrijdag 18 januari 2002 09:02 schreef Mataraty het volgende:
Risc proccesoren waren er toch ook
Verwijderd
Op maandag 24 december 2001 22:44 schreef visserivo het volgende:
Heb ook nog een comp staan met Celleron, maar valt in het niets vergeleken met Intel en AMD.
Verwijderd
Nog minder zelfs!Op maandag 24 december 2001 22:42 schreef PASware het volgende:
maar die VIA scoort net zo zoals een cellie 600mhz
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Verwijderd
ooow dié!Op maandag 24 december 2001 22:44 schreef visserivo het volgende:
AMD Ryzen 7 3800X/MSI MPG X570 Gaming Plus/HyperX Fury RGB HX432C16FB3AK2/64/Inno3D GeForce RTX 3060 TWIN X2 OC 12GB/Samsung SSD 850 EVO 500GB/2XSamsung 870 QVO 2TB
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Oslik blyat! Oslik!
Verwijderd