Toon posts:

Wanadoo Hometime Analoog!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Vraagje over wanadoo hometime analoog!.
ik heb me 2 weken geleden aangemeld bij wanadoo!
en kreeg vorige week de brief die je terug moest sturen, die heb ik dezelfde dag nog op de post gedaan.
nou probeerde ik gister eens in te bellen, en dat ging gewoon goed!, nou heb ik vandaag ff buiten de daluren gesurft en toen ff gekeken op de wanadoo site of k er toevallig al wat bij was geschreven (dus dat ik buiten het daltarief zat) en ja (hij staat nu op 33euro!) zou het kunnen zijn dat ik nu al in de daluren GRATIS kan surfen :P.1

TnX

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-08 21:35

ThaHandy

Discovery Channel

denk et nie.... ze activeren die hometime avo pas als ze 66 piek ontvangen hebben

Verwijderd

Volgens mij is het niet gratis want het abotje kost 30 Euro en nu staat je tellertje op 33 Euro dus heeft het je wel degelijk 3 Euro gekost

Verwijderd

Topicstarter
Sorry, er staat 0,33 Euro. (dat is precies de tijd dat ik buiten het daltarief heb gesurft!)

• Enforcer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Zodra ze je aanmelding terug hebben ontvangen wordt je account geactiveert en daarna wordt er pas een brief terug gestuurt met dat alles is geactiveert (kan een week duren), maw. zodra je nu al kan inbellen staat je account al geactiveert (kwestie van ff de admin. bellen en vragen of je account al is aangemaakt dan weet je het ook zeker).

Verwijderd

Hmpf toen hometime er was had ik me meteen aangemeld, maar ik heb niks gehoord van ze...ik dacht daarna van "laat maar"

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Op dinsdag 25 december 2001 00:02 schreef isdnsux het volgende:
Hmpf toen hometime er was had ik me meteen aangemeld, maar ik heb niks gehoord van ze...ik dacht daarna van "laat maar"
jij ben er ook niet achteraan gegaan als je dat had gedaan had nu je telefoon lijn niet afgesloten geweest >:)

Verwijderd

Op dinsdag 25 december 2001 00:36 schreef Attilla het volgende:

[..]

jij ben er ook niet achteraan gegaan als je dat had gedaan had nu je telefoon lijn niet afgesloten geweest >:)
*sshht*

Ik ben er niet echt trots op |:(
Pagina: 1