Toon posts:

Ergernis

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
De laatste tijd zijn er steeds meer users die bij elke vraag 'UTFS' of 'RTFS' brullen. Waarom? Als je niet wilt helpen, dan negeer je toch gewoon de thread!
En als een vraag zojuist al 200x is gesteld, dan kun je een user daar toch vriendelijk op attenderen en zo verder helpen. Waarom zo onvriendelijk?

En het is ook heel lastig om de juiste informatie uit een berg topics te vissen die met de search is opgeduikeld!

Natuurlijk kan ik me voorstellen dat een vraag als "Wat voor computer moet ik kopen" moeilijk te beantwoorden is, maar nog steeds geen reden om onbeleefd te zijn.

ER ZIJN GEEN DOMME VRAGEN, ALLEEN DOMME ANTWOORDEN.

Ook erger ik me groen en geel aan al die mensen die elk topic op slot willen hebben/ elke user gebanned willen zien. Natuurlijk moet GoT geen forum worden voor racisten, maar een puber die "POEP" roept hoeft natuurlijk niet gebanned te worden. Grappenmakers kunnen ook gewoon genegeerd worden. Er wordt veel te snel om ingrijpen geroepen.

Verwijderd

dit is geen w&l, LA lijkt me...

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

move>> LA

• Kez
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

Topic nr zoveel :{

Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

KAn je hier niet gewoon verder gaan :{

[topic=359618/1/25]

• cryforhelp
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-11 21:17
moet je ff dit doen:

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Op zaterdag 02 juni 2001 00:09 schreef ecteinascidin het volgende:
[:+]
Overigens, over domme vragen schijnt het zo te zijn dat ze niet bestaan. Domme mensen schijnen wel te bestaan. Maar als een dom mens geen domme vragen zou kunnen stellen, houdt dat in dat de vraag slim is. Domme mensen stellen dan ook slimme vragen. Dat houdt dan in dat de hersenen van dat persoon tijdens de vraagstelling opeens op dubbele (of driedubbele) kracht gaat draaien om die slimme vraag te stellen. Dat betekend dus dat de persoon tijdelijk slim wordt en vervolgens weer dom. Aangezien dat uitermate onwaarschijnlijk is kan je beter stellen dat domme vragen WEL bestaan >:). [/:+]
:z

• Nielsz
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Applausje voor es743 :D

Verwijderd

Op dinsdag 25 december 2001 00:10 schreef Nielsz het volgende:
Applausje voor es743 :D
wheheh , maar waar slaat dit topic nu eigenlijk op? :Y)

Verwijderd

:Z als je hier wat langer komt zul je wel merken dat dit soort topics maand na maand door gaan...

domme vragen zullen altijd blijven, aangezien er altijd wel mensen zijn die het antwoord hebben :Z

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Beetje redundant, dit topic.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.