sorry.. vind je nick niet echt grappig ofzo
Is ook niet de bedoelingOp maandag 24 december 2001 22:20 schreef Pollewob het volgende:
edit:
sorry.. vind je nick niet echt grappig ofzo
Wat dan wel?Op maandag 24 december 2001 22:21 schreef Bil_Naden het volgende:
[..]
Is ook niet de bedoeling
afgezien van de snelheid...
*ding* Einde bericht *dong*
Onzin.Op maandag 24 december 2001 22:23 schreef theborgnl het volgende:
ik weet ut niet meer precies (iemand anders misschien wel) maar volgens mij heeft celeron geen cache geheugen en amd weer wel...
de betaler vervuilt
Verwijderd
Verwijderd
Hier gaat het weer om persoonlijke smaak eigelijk... je kan evengoed op FOK gaan vragen wat soort parfun je moet komen voor je vriendin...
thanks 4 the advice
Op maandag 24 december 2001 22:26 schreef Bil_Naden het volgende:
lol allemaal dr0ll3n hier..:Dallemaal nerdjes zonder leven hahaha zielig gewoon
*ding* Einde bericht *dong*
Op maandag 24 december 2001 22:26 schreef Bil_Naden het volgende:
thanks 4 the advice
de betaler vervuilt
Verwijderd
dat slaat dus echt als een pik om een drumstel, omdat JIJ notabene te lui bent geweest om ff op het search knoppie te drukken, zijn wij nerds?? Het spijt me zeer hoor maar van jou moet ik echtOp maandag 24 december 2001 22:26 schreef Bil_Naden het volgende:
thanks 4 the advice
Dit gedrag wordt trouwens niet op prijs gesteld...
Duron's zijn beter dan de Celerons, wat meer cache en wat betere prestaties.
duron is goedkoper dan de celeron
durons worden echter warmer dan de celeron. (dus zet gewoon een athlon 1.2ghz koeler op een duron 800mhz en je bent klaar
Verder is de intel chipset beter dan de via chipset (vind ik dan).
koop daarom een AMD chipset voor je pjoeter.
enne bilnaad. Zoek volgende keer eerst eens in de search, staat meer dan zat over.
Hallo Mod's en Ad's, is dit nou niet allemaal genoeg om um gewoon te bannen ??Op maandag 24 december 2001 22:26 schreef Bil_Naden het volgende:
thanks 4 the advice
Verwijderd
groot gelijk...Op maandag 24 december 2001 22:30 schreef Sir_Killalot het volgende:
[..]
Hallo Mod's en Ad's, is dit nou niet allemaal genoeg om um gewoon te bannen ??
of in de low budget range de ECS K7S5A met SiS735 chipset voor 179 piek.Op maandag 24 december 2001 22:29 schreef terw_dan het volgende:
koop daarom een AMD chipset voor je pjoeter.
De duron is toch echt wel wat sneller als een celeron, zit momenteel nu zelf op een Duron 900, ben ik ook heel tevreden over
Temp met coolermaster coolertje ligt van die duron zo tegen de 30 stressed, anders 27 ofzo, daar lig ik dus ook niet echt wakker van
Trouwes: de search is voor de verandering eens niet plat de laatste tijd
Als je trouwens probeert om zo snel mogelijk in de HK te komen door vooral VEEL te posten, doe geen moeite... Heb zoŽn vermoeden dat je dat toch niet gaat halenOp maandag 24 december 2001 22:29 schreef Bil_Naden het volgende:
kan aan me reet roesten
ik bdoel de ene laatste post
de betaler vervuilt
Verwijderd
Kloon ?Op maandag 24 december 2001 22:31 schreef Bil_Naden het volgende:
alleen persoon ban dan, iemand anders zit hier ook en die doet gewoon normaal dus, there you know
Mwa, lijkt me meer jouw probleemOp maandag 24 december 2001 22:31 schreef Bil_Naden het volgende:
alleen persoon ban dan, iemand anders zit hier ook en die doet gewoon normaal dus, there you know
de betaler vervuilt
Ik wil je ook nog even hier aan herinneren:
Door Kaj. (HGA Harde waren) - maandag 24 december 2001 20:48
----------------------Vriendelijk verzoek aan Bil_Naden om een andere nick te kiezen, mij te mailen als ie dat voor elkaar heeft en z'n kaken op elkaar te houden over bedtijden; zo te zien had je er zelf allang in moeten liggen.
ik kwak op de 800mhz en koeler tot en met 1200 mhzz dus dat komt goedOp maandag 24 december 2001 22:31 schreef caesartje het volgende:
[..]
of in de low budget range de ECS K7S5A met SiS735 chipset voor 179 piek.
De duron is toch echt wel wat sneller als een celeron, zit momenteel nu zelf op een Duron 900, ben ik ook heel tevreden over
Temp met coolermaster coolertje ligt van die duron zo tegen de 30 stressed, anders 27 ofzo, daar lig ik dus ook niet echt wakker van
Nee, meer mensen op 1 accountOp maandag 24 december 2001 22:32 schreef Devil_2000 het volgende:
[..]
Kloon ?
Verwijderd
je raadt het al: BAN-LADEN
Ow jah...een advies, koop in Duron. In tests is duidelijk geworden dat Duron's makkelijk meekomen met Athlon's en Pentiums (van ongeveer gelijk snelheid) en dat de Celeron's maar een slak zijn i.v.m de Duron/Athlon/Pentiums (in bepaalde omstandigheden zoals games)
Als het idd kloon is hoop ik voor jou dan dat je niet zo dom bent geweest om onder zelfde IP te postenOp maandag 24 december 2001 22:31 schreef Bil_Naden het volgende:
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Verwijderd
Had ik lekker gelijkOp maandag 24 december 2001 22:37 schreef Kaj. het volgende:
Na lang beraad (2 seconden) heb ik besloten om Bil_Naden bij deze de toegang tot GoT te ontzeggen.
Verwijderd
Kaj. Ik wil je zwaar bedanken!! Ah wat erger ik me toch aan die gast!! thanx!!Op maandag 24 december 2001 22:37 schreef Kaj. het volgende:
Na lang beraad (2 seconden) heb ik besloten om Bil_Naden bij deze de toegang tot GoT te ontzeggen.
Dank u welOp maandag 24 december 2001 22:37 schreef Kaj. het volgende:
de betaler vervuilt
2 seconden he ! veels te langOp maandag 24 december 2001 22:37 schreef Kaj. het volgende:
Dit topic is gesloten.
![]()