Uit volle borst op weg naar nergens / Zonder reden zonder doel
Met m'n zeden en m'n zonden / En mijn angstig voorgevoel
Laat mij mijn kont tegen de krib / Laat mij dit goddeloze lied
Hef jij je handen maar ten hemel / Maar red mij niet
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
http://www.acesonline.nl/redir.php3?pg=produktspecificatie&prodid=28421
Ik zal zometeen ook nog naar de WTL kijken.
Welke GUI class lib gebruiken jullie zelf?
Verwijderd
de MFC meuk zit idd ook gewoon bij vs.net, zelf gebruik ik voor m'n gui's eigenlijk als ik de kans krijg Visual Basic, VB is nu eenmaal goed in snel 'n gui in elkaar te draaien. ingewikkeldere dingen kan je er dmv een in VC(evt met ATL) geschreven com componentje vrij simpel achter hangen. Als dat niet mogelijk is WTL of gewoon plain win32 api's maar net wat in die bepaalde situatie het prettigst werkt (als er bv alleen een simpel formpje nodig is met 'n edit boxje en 'n knop ofzo gaat het fijn via CreateDialog, heeft weinig zin om een complete gui lib uit te kast te trekken dan imho)Op maandag 24 december 2001 23:43 schreef Taradino het volgende:
Welke GUI class lib gebruiken jullie zelf?
Hoe? Middels een SURF licentie. Da's dus via de onderwijs instelling waar ik onderwijs geniet.
Er is ook een introductory edetion van Visual C++. Echter deze wordt alleen op cd-rom bij boeken geleverd. Ik heb hem nog nergens kunnen vinden op het i-net. Ik heb wel de de diverse echte versies kunnen vinden, maar dan niet legaal.
Volgens mij heb ik ff iets gemist. Wat is de WTL ?Op maandag 24 december 2001 22:31 schreef Yarvieh het volgende:
Volgens mij moet je daar idd VC voor kopen, je zou es naar WTL kunnen kijken wat in de platform sdk zit (die is wel gratis van de ms site af te plukken) documentatie die er bij zit is minimaal maar als je er eenmaal aan gewend bent is er prima mee te werken, sterker nog ik gebruik liever WTL dan MFC maarja das persoonlijk natuurlijk..
Somniferous whisperings of scarlet fields. Sleep calling me and in my dreams i wander. My reality is abandoned (I traverse afar). Not a care if I never everwake.
Verwijderd
Windows Template Library , als je de platform sdk geinstalleerd hebt staan te vinden in het /src/wtl mapje.Op dinsdag 25 december 2001 12:25 schreef farlane het volgende:
Volgens mij heb ik ff iets gemist. Wat is de WTL ?
En anders hier te downen: http://msdn.microsoft.com/downloads/default.asp?url=/downloads/sample.asp?url=/MSDN-FILES/027/001/586/msdncompositedoc.xmlOp dinsdag 25 december 2001 12:30 schreef Yarvieh het volgende:
[..]
Windows Template Library , als je de platform sdk geinstalleerd hebt staan te vinden in het /src/wtl mapje.
Ik ben nu naar een aantal dingen aan het kijken. Ik zal binnenkort nog wel posten wat ik ga gebruiken.