What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
Ik was begonnen aan een houten kast, voor een p75, maar toen was de vakantie alweer voorbij. Ik maak em niet af, want ik mocht ineens de oude pc er niet meer instoppen, maar als ik nog eens wat tegen kom....
Het was een soort huif met onder het mobo de drives en er zou een zoorzichtige kap overheen moeten, maar die vond ik niet.
Het was een soort huif met onder het mobo de drives en er zou een zoorzichtige kap overheen moeten, maar die vond ik niet.
heb wel een keer een soort houten koffer gemaakt voor een pc. daar had ik gewoon een klep opgemaakt die je open en dicht kan doen. met twee veer scharnieren. als je die dan openzet kan je de kabels / cd / floppy enz erin doen.
ben bezig met er een maken van plexiglas .
heb alle tekeningen de deur uit .
voor prijsofferte en levertijd .
kzal wel ff een plaatje zoeken die ik als voorbeeld heb gebruikt .

heb alle tekeningen de deur uit .
voor prijsofferte en levertijd .
kzal wel ff een plaatje zoeken die ik als voorbeeld heb gebruikt .

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!
Ik heb ereen in de combinatie van mdf en aluminium gemaakt maar ben alweer met een nieuwe bezig van aleen aluminium.
Als baseboard (voor mobo) heb ik trouwen gewoon een uit een oude kast geslepen en aangepast.
Als baseboard (voor mobo) heb ik trouwen gewoon een uit een oude kast geslepen en aangepast.
Bezoek mijn blog op www.hebbesite.nl
Verwijderd
Den Domicube van F6 Dominator
Deze case was te zien op M² IRL , en ik kan u verzekeren da we VET was !
ik ben zelf plannen aan het maken voor een alu case, ik zat ook wat te denken over de achterkant
Verwijderd
Nu jullie het er toch over hebben, ik ga binnenkort een 19" pc case rack maken, je weet wel... een PC (AT/ATX) behuizing voor in een 19" rack
Wordt van allu gemaakt en de bays en de " moederboard fundering" gebruik ik gewoon van een ouwe kassie.
Er komt een 20x2 display in (misschien wel een 20x4) voor info zoals, free hdd spaces, runtime, temp etc etc.
en 4 wisselframes voor de hdd's
er komt ook een aangepaste fan controller in, die op de temp. reageert of een simpele die je gwoon kan vertragen/versnellen door een schakelaar om te halen.
Jullie horen het gauw, moet eerst grote en vele tekeningen gaan maken. Je moet er niet te veel van verw8en zoals met neon licht etc, het is voor een 19" rack!!!!
lol
Mzzlz,
Wordt van allu gemaakt en de bays en de " moederboard fundering" gebruik ik gewoon van een ouwe kassie.
Er komt een 20x2 display in (misschien wel een 20x4) voor info zoals, free hdd spaces, runtime, temp etc etc.
en 4 wisselframes voor de hdd's
er komt ook een aangepaste fan controller in, die op de temp. reageert of een simpele die je gwoon kan vertragen/versnellen door een schakelaar om te halen.
Jullie horen het gauw, moet eerst grote en vele tekeningen gaan maken. Je moet er niet te veel van verw8en zoals met neon licht etc, het is voor een 19" rack!!!!
Mzzlz,
ik heb een volledig zwart plastic kastje gemaakt voor mijn router (ik heb nou ff geen digicam). Het plastic was van het type documentmap
.
Mijn doel was eigenlijk om een zo klein mogelijk kastje te bouwen. Dat is best aardig gelukt! Ik zou ff kijken of ik een digicam kan lenen.
Mijn doel was eigenlijk om een zo klein mogelijk kastje te bouwen. Dat is best aardig gelukt! Ik zou ff kijken of ik een digicam kan lenen.
ik ga binnenkort het front van mijn case zelf bouwen, moeten namelijk 2 cases aanmekaar worden..
Een kennis van me heeft ook al eens zoiets gemaakt, hij had er zelfs nog een 9" monitor ingebouwd en dat alles in een big tower (ok, die was inmiddels ook alweer een stuk hoger geworden)Op dinsdag 25 december 2001 03:47 schreef MR_WAZOO het volgende:
ik ga binnenkort het front van mijn case zelf bouwen, moeten namelijk 2 cases aanmekaar worden..
Niet?
[Specs]
Heb 'm alleen maar zwart gespoten en nog slecht ook
.
Pokkeverf was op toen ik net op de helft was en die rommel was niet meer te krijgen.
Pokkeverf was op toen ik net op de helft was en die rommel was niet meer te krijgen.
leeg
Niet helemaal wat ik bedoelde met zelfgemaakte kast, maar ik neem aan dat het resultaat niet meer als kast te herkennen was, als ik een spuitbus zou hebben had ik er wel meerdere kasten mee kunnen doen. Dunne laagjes zijn het beste (en denk aan de primer)Op dinsdag 25 december 2001 23:58 schreef Blukmeester het volgende:
Heb 'm alleen maar zwart gespoten en nog slecht ook.
HEELE MOOIE, echtOp dinsdag 25 december 2001 00:29 schreef real_raichu70 het volgende:
Den Domicube van F6 Dominator
Zodra ik mijn CCFL'eke heb, komen er foto's. Volledige plexiglas cube.
Pagina: 1