Toon posts:

bereik ben en dutchtone

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
wat is volgens jullie beter (als je in brabant woont) het bereik van BEN of van DUTCHTONE?
En wat zijn jullie ervaringen met deze providers?

thnx!

Verwijderd

Volgens mij is het alle 2 klote maar ja ik heb ze gelukkig niet *D
De klantenservice van beide is in ieder geval niet altijd even snugger (sorry R.)

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Heb zelf Dutchtone en woon in Brabant. Kom ook vaak in de kleinste gaten en heb bijna altijd bereik. Alleen echt dicht bij de grens wil ie wel eens een belgische provider pakken. Ook diep in de bossen moet ik wel eens 100 meter ontvangst missen, maar lijkt me sterk dat BEN daar wel bereik zou hebben.

Verder erg tevreden, heb nu een zaken abo en dit is mijn 3e jaar inmiddels.

de betaler vervuilt

• Timmey
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Met Ben goede ervaringen rond Eindhoven.

Verwijderd

rond eindhoven is ben idd goed. den bosch ook nog wel.. ik zou echter gewoon voor kwali gaan en dus kpn of libertel nemen.

• creative8500
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-01 16:54

creative8500

freedom.

ben is slechter dan dutchtone (naar mijn ervaring)

Verwijderd

Ik heb al 2 jaar BEN.
ik woon in tilburg en kom vaak in eindhoven
ik heb altijd en overal goed bereik!

Verwijderd

Heb je geen vrienden/kennissen of familie met een van beide providers in de buurt wonen die precies weten in welke regio je woont? Ene regio is goed andere niet.

Ikzelf heb overigens al 4 Dutchtone abo's gehad en het laatste jaar ben ik er zeer tevreden over!

Verwijderd

Topicstarter
nahh, ik wou gewoon weten ofdat het misschien algemeen bekend is of de een beter dan de ander is weet je wel, maar dutchtone is naar mijn id toch wel beter hoewel ben weer een stuk aantrekkelijker is, financieel gezien dan ;)

thnx.

Verwijderd

Op maandag 24 december 2001 21:44 schreef bubbie het volgende:
wat is volgens jullie beter (als je in brabant woont) het bereik van BEN of van DUTCHTONE?
En wat zijn jullie ervaringen met deze providers?

thnx!
in brabant? kpn of libertel. Ik woon in Amsterdam :) daar heb je wel goed bereik met ben en dutchtone...althans. Vooral in de randstad werkt het goed, daarbuiten dus kpn en libertel.

Verwijderd

Ik woon zelf in Dongen, en heb zowel een BEN als een Dutchtone abo. BEN is hier de grote verliezer, heb als ik beneden zit helemaal geen bereik, met Dutchtone heb ik wel bereik. Als ik op zolder achter mijn PC zit heb ik wel met beide goed bereik.
Pagina: 1