Ik draai al een paar weken windows xp. Toen ik windows xp voor het eerst geinstalleerd had, had ik mijn gamepad (zie topictitel) meteen geinstalleerd. Hij werkte toen perfect. Daarna heb ik een soundblaster live 5.1 geluidskaart gekocht (ik had een onboard geluidskaart). Toen moest ik windows xp opnieuw installeren. Na windows xp opnieuw geinstalleerd te hebben, heb ik mijn gamepad een lange tijd niet geinstalleerd omdat ik hem niet nodig had. Nu wou ik flight simulator 2002 spelen, dus ik doe de cd erin en installen maar. Hij vroeg mij om de computer opnieuw op te starten (hoewel hij dat normaalgesproken nooit deed
) en dat heb ik dus gedaan. Wat zie ik als ik het programmatje van de gamepad open, not connected
. Als ik bij de spelbesturingen kijk, zie ik daar nix staan. Geen gamepad geinstalleerd dus. Wanneer ik andere gamepads probeer, staat er nog steeds not connected. Wanneer ik hem op gamepad met 6 knopppen zet, staat er bij de status "ok". Dan kan ik wel met de gamepad spelen, maar ik kan hem niet calibreren. Hij doet net alsof een knopje ingedrukt is gebleven. Ik heb hem vele malen opnieuw geinstalleerd, maar hij doet het nog steeds niet. Kan iemand mij please helpen?????
Toon posts: