Wat zit er standaard bij een Aopen H600A kast?

Pagina: 1
Acties:

• rik
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-08 09:39
Zojuist heb ik van een Aopen H600A kast van CTW ontvangen, echter ik heb het idee dat deze niet compleet is.
Op de foto zie ik namelijk 4 voetjes, en onder-voorin de kast USB- en geluidaansluitingen. De voetjes, en de aansluitingen zitten er alleen niet bij.

Bij de andere AOpen-kasten die ik in bezit heb gehad zaten die er wel altijd bij (de voetjes dan).

Is deze kast niet compleet geleverd, of is er echt de domme mogelijkheid om voetjes los aan te schaffen...? :'(

Verwijderd

Is deze kast niet compleet geleverd, of is er echt de domme mogelijkheid om voetjes los aan te schaffen...? :'(
Ik heb die voetjes en USB/geluid connectors er ook niet bij gekregen bij Informatique, dus waarschijnlijk klopt het wel. Op de website van AOpen staat ook dat ze optioneel zijn.

http://www.aopen.com/products/housing/guide600.htm

:(

ewald

• rik
Mooi muf dus.

Weet je misschien ook wat ik met deze dingen moet:
Afbeeldingslocatie: http://www.vanderplas.info/GOT/watisdit.jpg

Lijkt me voor de 5,25 bays, maar hoe gebruik ik ze?

• rik
EN hoeveel heb je er bijgekregen? Ik vier, en dat is toch niet echt veel volgens mij.

Verwijderd

Weet je misschien ook wat ik met deze dingen moet:
Nee, sorry. Er zat bij mij geen (duidelijke) handleiding bij de kast en het is me niet gelukt om die dingen te gebruiken. :(

Misschien kun je beter gewoon alleen schroefjes gebruiken. Dat heb ik uiteindelijk ook gedaan. ;)

edit:

Bij mij zaten er ook 4 bij.
Misschien kun je die dingen ook weer bijkopen. ;)

• rik
LOL

Ik heb dus ook geen handleiding voor die dingen.. Wat een service, ben ik toch niet gewend van Aopen ;(

• rik
Ik ben er inmiddels achter.
Je moet ze op deze manier monteren op je drive:

Afbeeldingslocatie: http://www.vanderplas.info/GOT/watisdit2.jpg

Het is even uitzoeken op welke plek, ik heb de middelste gaatjes vastgeschroeft met de onderste van de drive.

Let niet op de zooi trouwens >:)

• rik
Op deze manier kun je de drive vrij gemakkelijk in de bay schuiven. Wel eerst de front erafhalen. Het nut? Beats me.. |:(

Verwijderd

Dat systeem heeft InWin tegenwoordig ook in zijn kasten.
En daar was ook geen handleiding bijgeleverd, het was toen ook even puzzelen om uit te zoeken waar die dingen voor dienden.

Verwijderd

Op de Aopen site kun je duidelijk het nut van de slede zien. Standaard wordt de kast zonder voetjes en front aasluitingen geleverd. Verder een mooi kastje toch ?

• Fault
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-08 15:56
Keb die kast ook en die voetjes krijg je er helaas niet bij. Ik heb al wat winkels gevraagd of ze deze konden leveren, alleen ASCI doet dit. Dus daar heb ik ze dan ook maar besteld.

Hebben jullie die usb en geluidstroep bracket erin laten zitten?

En die sledes om op je drive te monteren zijn juist heel onhandig, aangezien je de drive dan niet goed kan afstellen en deze ten opzichte van de kast uitsteekt of er weer te ver in wegzakt.

• rik
Op dinsdag 25 december 2001 09:29 schreef Fault het volgende:
Keb die kast ook en die voetjes krijg je er helaas niet bij. Ik heb al wat winkels gevraagd of ze deze konden leveren, alleen ASCI doet dit. Dus daar heb ik ze dan ook maar besteld.
Lekker muf dus. Zijn zeker nog duur ook? (nog niet gekeken)
Hebben jullie die usb en geluidstroep bracket erin laten zitten?
Ik ga nu van een bigtower naar een miditower, en die aansluitingen aan de voorkant leken me toch wel handig. Maar nu kan ik ze dus niet gebruiken?! |:(
En die sledes om op je drive te monteren zijn juist heel onhandig, aangezien je de drive dan niet goed kan afstellen en deze ten opzichte van de kast uitsteekt of er weer te ver in wegzakt.
Je hebt drie standen, bij de middelste stand (middelste gaatje) sloot mijn drive exact aan met het front.
In een andere kast heb je vaak maar 1 gaatje.
Mar moet ik nu meer van deze steedjes aan gaan schaffen? Schiet lekker op zo ;(

• Fault
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-08 15:56
Op dinsdag 25 december 2001 13:38 schreef rik het volgende:

[..]

Lekker muf dus. Zijn zeker nog duur ook? (nog niet gekeken)
[..]

20 gulden exclu verzendkosten, valt mee dus (staan niet op de site)

Ik ga nu van een bigtower naar een miditower, en die aansluitingen aan de voorkant leken me toch wel handig. Maar nu kan ik ze dus niet gebruiken?! |:(
[..]
Ik kan ze helaas niet gebruiken en voor de luchttoevoer heb ik die hele bracket eruit gehaald.

Je hebt drie standen, bij de middelste stand (middelste gaatje) sloot mijn drive exact aan met het front.
In een andere kast heb je vaak maar 1 gaatje.
Mar moet ik nu meer van deze steedjes aan gaan schaffen? Schiet lekker op zo ;(

Mijn Ultraplex 40X wilde niet erg meewerken :(

Verwijderd

ik heb m vandaag ook gekregen, en de voetjes zitten eronder, moet je alleen even naar buiten schuiven.

heb ik dan mazzel of hebben jullie niet goed gekeken?

heb m besteld bij exile.nl

Verwijderd

Op maandag 10 juni 2002 21:03 schreef Th3CLoR3 het volgende:
ik heb m vandaag ook gekregen, en de voetjes zitten eronder, moet je alleen even naar buiten schuiven.

heb ik dan mazzel of hebben jullie niet goed gekeken?

heb m besteld bij exile.nl
mazzel gehad

Verwijderd

Op maandag 10 juni 2002 23:04 schreef Soldier2000 het volgende:

[..]

mazzel gehad
:+

• Timmert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Ik heb er voor m'n werk ook 1 besteld (bij Informatique). Deze werd geleverd zónder dat front bracket, maar mét voetjes. Dit in tegenstelling tot een eerder besteld exemplaar, die had geen van beide.

Dankzij dit topic weet ik eindelijk waar die beugeltjes voor zijn :)
Pagina: 1