Toon posts:

De gamessite IGN

Pagina: 1
Acties:
  • 235 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik probeer een guide van Jak & Daxter te pakken te krijgen maar op de site van IGN staat dat je eerst lid moet worden voor $ 3,95 m/p / $ 9,95 p3m / $19,95 p/j....voor dat je de guide mag lezen,

maar voor die enne keer dat ik er eens gebruik van maak, vind ik het ook weer zonde, heeft niet iemand hier op Got toevallig de guide? En ja ik heb die van gamefaqs.com al gelezen maar daar stond maar heel weining in....

of iemand moet nog andere ideetjes hebben..? :?

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-02 19:32
Sorry maar waar wil je de guide van lezen?

Verwijderd

ja inderdaad, waar heb je het eigenlijk over :?

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08-2025

Tim

ik probeer een guide van Jak & Daxter te pakken te krijgen maar op de site van IGN
Zou hij het misschien over de guide van Jax & Daxter op de site van IGN hebben? |:(

Nee sorry, ik heb hem niet..
Ik zit er wel over te twijfelen om een abbonement te nemen

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-02 19:32
Wat is Jax&Daxter?

Verwijderd

PS2 spel

Verwijderd

Topicstarter
precies een ps2 spel, een platform/adverture,

sorry, ik ben het ff vergeten erbij te zetten...maar misschien een ideetje om eerst een 'gezammelijk' abo nemen?

die van drie maanden ($ 9,95) gedeeld door .. x personen...
of die van een jaar (19,95)...

kijk als het een mooie guide is, het is zowieso in pdf vorm, als er nou ook nog plaatjes en routes in staan, dan vind ik het wel waard om het te doen, maar is het alleen maar 'platte ascii tekst' dan vind ik het weer zonde, kan je net die van gamefaqs.com nemen....moeilijk...

even voor de duidelijkheid, het is dus niet alleen deze guide maar ook nog alle andere en toekomstige guides en nieuwtjes...kijk maar ff op onderstaande link voor alle voordeeltjes van een insider member...

linkje: http://insider.ign.com

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Op maandag 24 december 2001 22:00 schreef CrazyTaxi het volgende:
precies een ps2 spel, een platform/adverture,

sorry, ik ben het ff vergeten erbij te zetten...maar misschien een ideetje om eerst een 'gezammelijk' abo nemen?

die van drie maanden ($ 9,95) gedeeld door .. x personen...
of die van een jaar (19,95)...

kijk als het een mooie guide is, het is zowieso in pdf vorm, als er nou ook nog plaatjes en routes bij staan, dan vind ik het wel waard om het te doen, maar is het alleen maar 'platte tekst' dan vind ik het weer zonde, kan je net die van gamefaqs.com nemen....moeilijk...
We blijven NL'ers he :7.

• xonide
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-11-2025
sinds waneer is dat betaald geworden? poos terug was het nog gratiz.. :?

-

Verwijderd

Topicstarter
is ook gratiz maar de speciale dingen zoals guides dus en ook de meerderheid van de filmpjes en plaatjes zijn nu afgeschermd voor het gewone (gratis) volk....

en ik vind het inderdaad zonde als ik ruim 50 piek betaal voor wat ik nooit meer gebruik omdat de kwaliteit niet 'mooi' is....als dat mij een Nederlander maakt? tja so be it... :)

[typos]

• xonide
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-11-2025
meeste filmpjesk komen ook op kazaa/morph ..... is me al vaker opgevallen

-

Verwijderd

Ik vind het echt lame dat IGN geld gaat vragen voor dit soort dingen.. alleen omdat ze in geldnood zitten? Developers en publishers zouden IGN moeten boycotten..

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:26

WoutF

Hoofdredacteur
Op maandag 24 december 2001 22:12 schreef WouteRF het volgende:
Ik vind het echt lame dat IGN geld gaat vragen voor dit soort dingen.. alleen omdat ze in geldnood zitten? Developers en publishers zouden IGN moeten boycotten..
|:(
Wat is dat nou voor domme opmerking, IGN heeft het geld hard nodig, en ookal hebben ze nu Insider ze gaan waarschijnlijk nog falliet, en dan zijn we een heel erg goede gamesite verloren.

:r

Verwijderd

Ik snap niet dat die gasten daar fulltime werken hoor, ik ken zat mensen die hetzelfde bereiken door gewoon elke dag wat tijd erin te steken naast een andere baan

• Speedpete
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-01 20:30

Speedpete

was barman

Sinds dat insidergedoe komt ik nooit meer op IGN. Beetje waardeloos vind ik het geworden... :(

Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.

Verwijderd

Topicstarter
Nou ik kan mij wel voorstellen dat er mensen fulltime werken bij ign, alleen al de research en het achterna zitten van producenten voor informatie lijkt het mij al meer de een dagtaak....

Om dan maar het up-to-daten houden van de site nog maar niet te spreken.....van alle richtingen van de spelindustrie, ps2/xbox/psx/pc/gamecube/en nog meer...

nee, lijkt mij echt niet makkelijk...
Pagina: 1