Toon posts:

[PS2] Spellen backuppen met een DVD brander ?

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand of het mogelijk is om dvd spellen te kopieren en afspelen in een omgebouwde ps2 ? kom aub niet met reakties als : ik denk het wel of moet kunnen, graag wat informatie hierover, want ik ben van plan een DVD brander te kopen omdat ik zag dat DVD media flink gezakt was, op de beurs kon je er 10 kopen voor 119 piek :P

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-01 15:43
Op maandag 24 december 2001 21:17 schreef cONEction het volgende:
op de beurs
Zo, en welke beurs mag zich volgens jou DE beurs noemen?

[jah dit was offtopic mode]

:P

[/jah dit was offtopic mode]

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 24 december 2001 21:21 schreef BuzzerCrAsH het volgende:

[..]

Zo, en welke beurs mag zich volgens jou DE beurs noemen?

[jah dit was offtopic mode]

:P

[/jah dit was offtopic mode]
ik was zondag naar Computer Interexpo, wat eigenlijk best wel een kut beurs was, daar ga ik dus niet meer heen :P ,
maar ik zag de DVD media toevallig, ze waren 20 piek per stuk en 119 piek per 10 , merk was FUJI FILM.

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04:23

^^0nMe

Got Babana's?

Kijk, specifiek spellen in de videotheek oid huren en dan backuppen weet ik niet of dat kan, maar op internet zijn er wel dvdimages te downloaden van ps2 spellen, meestal gewoon met alles erop er eraan, niks geript, die kan je dus wel fikken.

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Verwijderd

Het is mogelijk, voor de beste afspeelkwaliteit gebruik je de DVDr's van: TDK, Verbatim of Apple. Andere kunnen schokken met filmpjes en dergelijke.

Je hebt nodig:

- DVD brander: Pioneer A03 is beste ervoor
- Primo DVD: burn app
- NTFS filesystem: images kunnen 4Gb worden
- modded ps2 natuurlijk..

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 25 december 2001 10:07 schreef Kav_ het volgende:
Het is mogelijk, voor de beste afspeelkwaliteit gebruik je de DVDr's van: TDK, Verbatim of Apple. Andere kunnen schokken met filmpjes en dergelijke.

Je hebt nodig:

Thnx :P , ik wist wel dat zoiets mogelijk moest zijn , erg bedankt voor je reaktie :)

Weet jij toevallig nog een paar links waar ik info kan vinden hierover?

• pimpimmers
  • Niet online

Je hebt nodig:

Voor de beste afspeelkwaliteit :? Dus je kan het ook gewoon op cdr branden maar dan wordt de kwaliteit slechter? Lijkt me niet als alles op cdr past wat normaal op het orgineel op dvd staat dan zou de kwaliteit niet slechter moeten zijn dacht ik zo.

Maar ik ga ook nog mijn PS2 ombouwen met een Messiah chip weet iemand waar ik die nu al kan krijgen en kan laten ombouwen? Wel met de garantie natuurlijk als ze mijn PS2 slopen dat ik een nieuwe krijg

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 25 december 2001 13:01 schreef Pimpimmers20 het volgende:

[..]

Voor de beste afspeelkwaliteit :? Dus je kan het ook gewoon op cdr branden maar dan wordt de kwaliteit slechter? Lijkt me niet als alles op cdr past wat normaal op het orgineel op dvd staat dan zou de kwaliteit niet slechter moeten zijn dacht ik zo.

Maar ik ga ook nog mijn PS2 ombouwen met een Messiah chip weet iemand waar ik die nu al kan krijgen en kan laten ombouwen? Wel met de garantie natuurlijk als ze mijn PS2 slopen dat ik een nieuwe krijg
dat wou ik ook nog gaan vragen :P

wat is het verschil tussen al die NEO chips eigenlijk ?
ik ben tot nu toe 2.2 2.5 en 4.0 tegen gekomen :?

Verwijderd

Topicstarter

Je hebt nodig:

moet je ook nog swappen ? of hoeft dat niet meer , als de spellen op DVD's staan ? , want ik vind swappen best kut :r

• pimpimmers
  • Niet online
Op dinsdag 25 december 2001 19:08 schreef cONEction het volgende:

[..]

moet je ook nog swappen ? of hoeft dat niet meer , als de spellen op DVD's staan ? , want ik vind swappen best kut :r
DVD of cdr heeft niets met swappen te maken als je een Neo chip heb moet je vaak swappen en bij een Messiah chip hoef je helemaal niet meer te swappen :) maar die chip is nog maar net uit een is dus moeilijk verkrijgbaar, in engeland was die binnen een week uit de handel :'( ik ga vandaag eens opzoek naar die chip.

Verwijderd

De meeste spellen van nu gaan ook gewoon heel goed op een gewone CD... die kunnen toch tot de 900 MB dacht ik, dus daar zit je vooralsnog ook wel mee gebakken.

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 26 december 2001 11:57 schreef Vipertje het volgende:
De meeste spellen van nu gaan ook gewoon heel goed op een gewone CD... die kunnen toch tot de 900 MB dacht ik, dus daar zit je vooralsnog ook wel mee gebakken.
volgens mij is dat niet voldoende voor de meeste spellen , een tegenwoordig kost een dvd brander toch niet veel meer , en dvd media is ook flink aan het zakken , alleen nog kijken of ik iemand kan vinden die de ps2 met een messiah chip kan ombouwen :), hoe zit het trouwens met DVD flims kopieren ? ik zag ergens een CSS decoder :P , heeft iemand hier ook ervaring mee?

• Freezerator
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-02 14:25
gewoon wachten totdat clone cd ook dvd ondersteunt :)

Verwijderd

Ik vond nog wat handige info :

*kuch*

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-02 21:53

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Uhm ja, dit gaat me toch iets te ver richting 'zwart' ;).
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.