BC3_victim is te achterhalen!

Pagina: 1
Acties:

• WaarAnders
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-07 21:31
[topic=255948/1/50]
en dan de topicstarter. Geweizigd door: Powerboy

Ik weet niet of er meer topics zo zijn, maar deze kan toch veranderd worden?

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:24
Sja, met IP adressen kun je ook een hop doen

Verwijderd

ja, en verderop word powerboy ook nog afgezeken, dus daar is de naam van de topic starten en van een aantla reply's wel duidelijk

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:56

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op maandag 24 december 2001 21:17 schreef dennisdotcom het volgende:
Sja, met IP adressen kun je ook een hop doen
Ja, als we met 50 man alles gaan napluizen zouden we een eind komen ;) Weet niet hoe nuttig dat is eigenlijk.

• WaarAnders
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-07 21:31
Powerboy (bijnaam: grapjas)
Aantal posts: 2
Gem. aantal posts/dag: 2

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08 16:29

Tim

maar het gaat dan vooral om alle gewijzigde berichten, die zijn makkelijk met een scriptje te achterhalen.. is de vraag of het echt nuttig is :)

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-11 16:08
Op maandag 24 december 2001 21:25 schreef Timpie2000 het volgende:
is de vraag of het echt nuttig is :)
Volgens mij niet echt..

Het belangrijkste is dat de informatie bewaard is gebleven.. Dat er af en toe geen naam bij staat boeit mij in ieder geval zeer weinig..

(misschien belangrijk voor mensen die hun postcount zeer belangrijk vinden, maargoed, dat lijkt me nou niet echt een reden!)

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:59

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ik denk dat we daar niet aan gaan beginnen. Je kan het trouwens ook nagaan, als de betreffende BC3_victim gequote is... Maar dat is allemaal net iets teveel moeite voor het resultaat.

Verder krijg je dan dat users gereageerd hebben _voor_ ze geregistreerd waren enzo... Want al die usernames zijn verloren gegaan en wellicht opnieuw geregistreerd...

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Het lijkt mij beter vooruit te kijken dan energie te steken in het achterhalen van een username toch niet meer in gebruik is... Of er is een nieuwe, of de user is weg... Echt veel schiet het ook niet op :)

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
De namen waren sowieso al bekend, alleen kun je niet met zekerheid zeggen dat een naam ook weer door dezelfde persoon geregistreerd is na BC3. De posts van de users die verloren zijn gegaan bij BC3 staan dus op naam van BC3_victim. En IP adressen zaten niet in de backup.

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-11 20:43

chem

Reist de wereld rond

ik krijg wel kramp in m'n buik van het lachen om dat topic :+

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Verwijderd

hehe, een 'glanzende toekomst' :D

maargoed, waarom al die energie steken in zoiets nutteloos? Meeste posts zijn toch allang diep afgezakt of van een slotje voorzien ;) Dus weinig mensen die het zullen zien. En als je zelf al zo slim bent dat je doorhebt dat het hier om ene Powerboy gaat kun je dat in je gedachten ook wel voor BC3_victim invullen.

En tenslotte nog de praktische problemen zoals al gezegd...

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Ik was iig niet van plan er ook maar meer over na te denken dan ik zonet deed (ongeveer een gedachtengang als: "Kan het? Ja. Willen we het? Nee, ik iig niet") ;)
Pagina: 1