Hoi,
Ik heb eens een vraag over het samenstellen van mijn "toekomstige" pc. Heb er al goed rond gekeken erover, maar wat ik wil weten is nog nooit gesteld.
Ik heb nu dit systeem:
Pentium 233 MMX
64MB EDO RAM
2Gb HD (ATA 33)
ATI Rage II+ met 4MB met daaraan een Diamond Monster3D.
Sony CDU611 CD-ROM speler 24x
Philips CDD 3610 brander (is verder bekend
)
Diamond MX300
Heb eens zitten kijken wat ik met mijn budget kan kopen.
Ik wou dan dit kopen:
moederbord - MSI K7T Turbo of Turbo2
processor - AMD Athlon 1GHz (denk ik)
geheugen - 128MB of misschien wel 256MB
ATX voeding, omdat ik nu nog een AT heb en dat is nu te oud en wordt niet meer ondersteund.
En heel misschien ook wel een betere grafsiche kaart, maar dat ligt eraan hoeveel ik er dan voor sta met het geld.
Ik wou dan mijn huidige systeem vervangen met wat ik wou hebben en combineren met wat er in nu zit. En later de rest vervangen als ik weer genoeg geld heb. Is dat verstandig als je niet alles in 1 keer kan kopen of zeg je spaar eerst tot je genoeg hebt en koop dan alles in 1 keer.
Ik heb eens een vraag over het samenstellen van mijn "toekomstige" pc. Heb er al goed rond gekeken erover, maar wat ik wil weten is nog nooit gesteld.
Ik heb nu dit systeem:
Pentium 233 MMX
64MB EDO RAM
2Gb HD (ATA 33)
ATI Rage II+ met 4MB met daaraan een Diamond Monster3D.
Sony CDU611 CD-ROM speler 24x
Philips CDD 3610 brander (is verder bekend
Diamond MX300
Heb eens zitten kijken wat ik met mijn budget kan kopen.
Ik wou dan dit kopen:
moederbord - MSI K7T Turbo of Turbo2
processor - AMD Athlon 1GHz (denk ik)
geheugen - 128MB of misschien wel 256MB
ATX voeding, omdat ik nu nog een AT heb en dat is nu te oud en wordt niet meer ondersteund.
En heel misschien ook wel een betere grafsiche kaart, maar dat ligt eraan hoeveel ik er dan voor sta met het geld.
Ik wou dan mijn huidige systeem vervangen met wat ik wou hebben en combineren met wat er in nu zit. En later de rest vervangen als ik weer genoeg geld heb. Is dat verstandig als je niet alles in 1 keer kan kopen of zeg je spaar eerst tot je genoeg hebt en koop dan alles in 1 keer.
'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'