Toon posts:

internet koop bij Tweakers

Pagina: 1
Acties:
  • 67 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
er was ene bolderprice@planet.nl die adverteerde met een processor op Vraag & Aanbod we waren het eens over de prijs enop mijn vraag waar het afgehaald kon worden kreeg ik te horen Veendam bij Groningen, het toeval wil dat ik komend weekend in Groningen kom dus heb ik gemaild dat ik het wel kom ophalen, antwoord was "sorry verkocht
" als iemand baksteen of piepers wil verkopen moet je per post kunnen verzenden en wil je niet dat men aan de deur komt.
Dus uitkijken met bovengenoemde bolderprice.

Verwijderd

ok whatever

• looskuh
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-12-2024

looskuh

Dawwgg

Asmodai: loze opmerking

• Animal_X
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:22

Animal_X

Rodin

Stel je niet aan!!!
heb ook met bolderprice onderhandeld toen ik nog peltiers ter koop had en dit is een keurig mannetje dat bij "Norton-Adviesgroep" werkt!!!

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

• weird0
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-02 20:26

weird0

The Luck is Dying

[ikbemoeimegraagmetvanallesennogwatwatmenixaangaatdus] waarom zei je dat dan niet meteen ? [/ikbemoeimegraagmetvanallesennogwatwatmenixaangaatdus]

€ Hij is weer heerlijk hoor coby
€ join us @ http://team.aggression.nl soon @ https://teamparkstad.nl

• Firefox
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08-09-2024

Firefox

Een Vurig Vosje

dingen kunnen nou eenmaal mis gaan. Wij bieden je de mogelijkheid dingen 2ehands te kopen en te verkopen. Wij houden daarbij een oogje in het zeil dat dit niet de fatsoensgrenzen van deze site overschrijdt.

Ik snap niet helemaal wat je nu wil met deze klacht in Lieve Adjes. Er is dus duidelijk iets fout gegaan, maar ik zie er geen enkele reden toe dat de adjes zich hiermee bemoeien. Ik sluit derhalve ook de thread.

Better to have loved and lost then never loved at all... yeah right.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.