Hoe kan ik de bezoekers van mijn website een stylesheets laten aanpassen voor bijvoorbleed de opmaak van een tabel. Vb. Ik maak een formuliertje waarop men dingen als border, bgcolor, width, border-color, enz, enz. Als de gebruiker iets wijzigd wordt een voorbeeld tabel die rechts op de site staat aangepast.
Verwijderd
Kun je met innerHTML doen, met DHTML, of met PHP.
het ligt eraan wat je er precies mee wilt. Je kunt ook een MySQL database maken met de preferences van verschillende bezoekers.
het ligt eraan wat je er precies mee wilt. Je kunt ook een MySQL database maken met de preferences van verschillende bezoekers.
Een vriend van mij heeft dit gedaan. Hij heeft een forum en daarbij kun je rechtstreeks themes aanmaken die dan meteen in het lijstje met beschikbare themes komen te staan.
Ik denk dat jullie mij verkeerd begrijpen, Ik wil graag een pagina met een formulier links en een table rechts. Als men in het formulier iets wijzigd moet dat -direct- in de tabel worden aan gepast. vb. links is een selectbox met kleurtjes naar het kiezen van de gebruiker veranderd direct de achtergrond van de tabel. Ik denk dat het nu wel duidelijk is. Ik vraag overgrens niet op een scipt maar om een voorbleed, tutorial, artikel.
Al vast bedankt
Al vast bedankt
-1 droge opmerkingOp maandag 24 december 2001 20:39 schreef Cheatah het volgende:
gewoon DHTML dus...
www.w3schools.com
Ik ben er uit!, Maar nu vroeg ik mij af hoe of ik ook dhtml-filters kan gebruiken. Welke browser ondersteunen dit? en hoeveel procent van de mensen gebruikt een van deze versies?
al vast bedankt
al vast bedankt
Pagina: 1