Naast mijn normale pc heb ik vandaag een andere pc klaargemaakt voor het grote XP avontuur. Het gaat hier om de volgende configuratie:
- Intel P166 mmx
- 256 mb sdram
- 4,3 gb harddisk Quantum Fireball
- Diamond Stealth S540 32 mb
- Voodoo 2
- 2x etherlink netwerk kaart 1x isa, 1x pci
- LT Win Modem
- SoundBlaster 16
- Aopen 40x CD ROM
- Philips 3610
Een behoorlijk vol systeem en dat voor een computer van bijna 5 jaar uit. Ik moet zeggen dat alles gewoon goed werkt. Niet veel langzamer dan W98se. Alles kreeg ik in een keer aan de praat behalve de cdwriter, daar was een firmware 3.09 voor nodig (bedankt tweakers!!) en de geluidskaart moest ik handmatig installeren, maar daarna draait het gewoon lekker.
Nou ben ik benieuwd wie er nog meer met zulke oude systemen werkt en daarop XP heeft/gaat draaien.
- Intel P166 mmx
- 256 mb sdram
- 4,3 gb harddisk Quantum Fireball
- Diamond Stealth S540 32 mb
- Voodoo 2
- 2x etherlink netwerk kaart 1x isa, 1x pci
- LT Win Modem
- SoundBlaster 16
- Aopen 40x CD ROM
- Philips 3610
Een behoorlijk vol systeem en dat voor een computer van bijna 5 jaar uit. Ik moet zeggen dat alles gewoon goed werkt. Niet veel langzamer dan W98se. Alles kreeg ik in een keer aan de praat behalve de cdwriter, daar was een firmware 3.09 voor nodig (bedankt tweakers!!) en de geluidskaart moest ik handmatig installeren, maar daarna draait het gewoon lekker.
Nou ben ik benieuwd wie er nog meer met zulke oude systemen werkt en daarop XP heeft/gaat draaien.