Toon posts:

1700 xp moet cooler (70graden)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Momenteel heb ik een global win cooler op 6800 toeren en mijn amd cpu (1700xp) wordt 65 graden als ik niks doe als ik ga gamen dan 70graden. Dit moet cooler !! Toch ???
Kan iemand mij een goede cpu cooler aanraden. Ik heb al voor water cooling gekeken maar weet niet echt wat ik nou precies allemaal moet hebben en hoe duur dit is. Iemand ervaring met het cooling van xp cpu's please let me know jullie ervaring op dit gebied ?

mobo: a7v266 bios rev1003

Verwijderd

gebruik je wel coolpasta ? ik denk dat je daar de oorzaak voor dit prob. moet vinden. Met die cooler moet je makkelijk onder de 50 graadjes stressed kunnen komen. Koop eerst maar eens een tube coolpasta...

Verwijderd

Ja coolpasta ben je vergeten of het stickertje ofzo er af te halen ofzo. Of je cooler is niet goed geplaatst.

ik had vorige week ok 70C idle, dit kwam omdat ik van cooler veranderd was en ik mijn proc dus had schoongemaakt. Dit had ik gedaan met eau de toilette en hij zag er weer als nieuw uit. Na het plaatsen van de HSF zag ik 70C, nog eens schoon gemaakt met eau de toilette en weer geplaatst en weer 70C.

Ik dacht toen dat de eau de toilette misschien iets achter liet, dus toen met spititus schoon gemaakt, coolpasta erop en 39C idle 43C stressed, zonder case cooling met een GA7-VTX-e waarbij de sensor ECHT tegen de core aanzit.

CPU XP1800+ @ 2000+
Heatsink: ThermalRight SK6
Fan: Nu even YSTECH 26CFM + veel herrie