Verwijderd
Kijk even op http://www.pcpro.co.uk/ daar wordt de Vision Master Pro 411 gereviewt. Je moet wel eerst effe inloggen.
Verwijderd
Gebruik anders effe de search want dit topic (reviews+monitoren) is vaker langs gekomen (ik heb trouwens voor m'n antwoord ook de search gebruikt). Het is maar een hint.
Ik heb die monitor en hij doet het perfect hier
Heb de monitor gehad, 5x toe een verkeerde....uiteindelijk op een ander merk monitor overgestapt.
Verwijderd
Ik test dat ding thuis op de pc van me ma. Ik heb zelf een bolle iiyama S704HT en ik vind het iedere keer een verademing als ik met die A705MT werk. Er zitten wel 2 lijntjes op maar ja die zie je gewoon niet. Het is een goed scherm voor weinig geld. Maar volgens mij wordt die niet meer gemaakt door iiyama. Je moet nu geloof ik de Vision Master 413 kopen
Verwijderd
Doen als ie onder de fl. 500,- zit 2e hands. Koop je een goed scherm voor een goede prijs.
Ik zou het goedkoper doen, je kan ook monitoren voor rond 500 piek krijgen die nog hore refreshrates aankunnen zoals die van HansolOp dinsdag 25 december 2001 16:41 schreef CB het volgende:
Doen als ie onder de fl. 500,- zit 2e hands. Koop je een goed scherm voor een goede prijs.
Verwijderd
waarom nog hogere refreshrates??
ik heb dat scherm voor een kennis gekocht en dat werkt allemaal perfect op 100hz
hoger is toch niet nodig voor normaal gebruik?
ik heb dat scherm voor een kennis gekocht en dat werkt allemaal perfect op 100hz
Ik gebruik zelf een resolutie van 1280*960 en dan wil ik toch echt minstens 75-85 hz refreshrate hebbemOp dinsdag 25 december 2001 21:12 schreef Eddo het volgende:
waarom nog hogere refreshrates??
Goed scherm!! Lekker plat!!
Ik heb hem zelf ook gehad, maar ben overgestapt op een Philips-je...
Ik heb hem zelf ook gehad, maar ben overgestapt op een Philips-je...
Enkele woorden van die link van hierboven:
Iiyama's Vision Master Pro 411 received the much coveted Labs Winner award in our 17in monitors Labs test (see issue 65, p128), and has stayed on the PC Pro A List ever since.
Out of the box the image quality was instantly superb, with an incredibly sharp picture and bright vivacious colours, always retaining clarity and focus courtesy of a deep black non-reflective tube.
There are no fancy extras, but if you want a basic monitor that fulfils your requirements and does it well then the Pro 411 is the best for the money.
As it is, the Pro 411 is currently the best quality budget 17in CRT.
Verdict: Only features the bare bones, but offers amazing image quality for the money.
Dus kopen!!! (ook uit eigen ervaring)
Iiyama's Vision Master Pro 411 received the much coveted Labs Winner award in our 17in monitors Labs test (see issue 65, p128), and has stayed on the PC Pro A List ever since.
Out of the box the image quality was instantly superb, with an incredibly sharp picture and bright vivacious colours, always retaining clarity and focus courtesy of a deep black non-reflective tube.
There are no fancy extras, but if you want a basic monitor that fulfils your requirements and does it well then the Pro 411 is the best for the money.
As it is, the Pro 411 is currently the best quality budget 17in CRT.
Verdict: Only features the bare bones, but offers amazing image quality for the money.
Dus kopen!!! (ook uit eigen ervaring)
Zit nu zelf naar het broertje van deze monitor te kijken, de A702HT VisionMaster Pro 410, deze bevalt me gewoon supergoed...
My software never has bugs, it just develops random features...
Wat is anders aan de 410 vergeleken met de 411??
De HT heeft 2 aansluitingen voor het videosignaal, namelijk een SUB-D en een BNC (Bajonet)aansluiting. Oftewel, je kan deze aan twee systemen tegelijk aansluiten en via je OSD dan van systeem wisselen...
Verder heeft kan de HT een hogere max. resolutie weergeven, nml. 1600x1200 @ 76Hz. Ook de verversingsfrequenties bij de andere resoluties liggen bij de HT iets hoger dan bij de MT.
Kijk anders ff op: http://www.iiyama.nl en kies daar om de 2 monitoren te vergelijken. LET OP: er word weergegeven dat de HT maar 1 aansluiting heeft, dit is echter niet correct, hij heeft er dus 2...
Verder heeft kan de HT een hogere max. resolutie weergeven, nml. 1600x1200 @ 76Hz. Ook de verversingsfrequenties bij de andere resoluties liggen bij de HT iets hoger dan bij de MT.
Kijk anders ff op: http://www.iiyama.nl en kies daar om de 2 monitoren te vergelijken. LET OP: er word weergegeven dat de HT maar 1 aansluiting heeft, dit is echter niet correct, hij heeft er dus 2...
My software never has bugs, it just develops random features...
Hij is ook iets duurder dan de 411, daarom heeft tie ook betere specs. Bedankt voor de info...
Pagina: 1