Toon posts:

mag je nu je URL promoten, ja of neen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zie dat er nogal wat mensen commentaar hebben op de manier dat ik een gepost bericht afsluit... namelijk met mijn nick en het URL van mijn homepage...

Wat is daar in hemelsnaam mis mee?

Mag ik dit blijven doen of moet ik er beslist mee stoppen????

Graag reactie

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Stop maar, anders wordt het zo'n rommeltje en dan krijg je het gezijk dat je regels moet opstellen wat wel/niet mag; en dan krijg je daar weer van die twijfelgevallen bij enz. enz.

Dus: nee URL's eronder mogen niet.

Tenzij je echt een URL hebt met meer info over die thread. Ik zie wel es een gast van een Win2k informatie-site (Win2kworld ofzoiets?) replyen op threads over Windows 2000; met een link naar een artikel op zijn site... da's weer wat anders, dan issie gewoon behulpzaam.

Verwijderd

Topicstarter
ok... bedankt

ik vind het ook eigenlijk wel niet kunnen dat ze daarover achter mijn rug zitten te zeveren.

Stuur me dan gewoon een mailtje, hé...

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-02 22:20

PcDealer

HP ftw \o/

Wat ik echt niet snap, is dat je onder aan je nick zet, terwijl in elke post ie er bij staat.

:p

LinkedIn WoT Cash Converter

Verwijderd

Kijk uit jongens en meisjes, straks wordt het net zo een takkezooi als Fok!forum en Computer Totaal forum...

stomme signs onder posts :(

• Nietzman
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-02 08:38

Nietzman

Woei!

Ik vind de fok! sigs wel geinig.... nog begrenzd bij een bepaald aantal chars ook.....

ik vind de pic's naast de naam ook wel wat hebben..... het maakt een forum veel 'persoonlijker'

• Nietzman
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-02 08:38

Nietzman

Woei!

2 keer? de god van het enkelposten? dat kan niet!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-02 22:20

PcDealer

HP ftw \o/

Hehe, LOL!

LinkedIn WoT Cash Converter

Verwijderd

ik vind het ook eigenlijk wel niet kunnen dat ze daarover achter mijn rug zitten te zeveren.
Bedoel je mij? Ja twas de bedoeling dat je het zou lezen
Pagina: 1