lijkt me wel,
trouwens bij de mediamarkt zijn ze daar heel gemakkelijk in,
ik heb er vandaag m`n digicam terug gebracht vrijdag gekocht
maar hij beviel niet. kreeg gewoon m`n geld terug.
dus zeker de moeite waard om het te proberen.
trouwens bij de mediamarkt zijn ze daar heel gemakkelijk in,
ik heb er vandaag m`n digicam terug gebracht vrijdag gekocht
maar hij beviel niet. kreeg gewoon m`n geld terug.
dus zeker de moeite waard om het te proberen.
Xbox One X | iPhone 12 | iPad Pro 11 | MacBook Air M1 | Sony HX50v | Sony HX400
Verwijderd
Als je er een koopt, koop dan een philips die hebben wel cd-rw (hieraan kunnen geen rechten woden ontleend
)
Nog ff een tip neem ff een cd rw'tje mee kan je hem daar proberen
Nog ff een tip neem ff een cd rw'tje mee kan je hem daar proberen
hmm ik ga donderdag wel terug ivm dat fucking kerst
maar moet ik dan gewoon naar de kassa gaan? of ergens anders vragen?
Bij mediamarkt doen ze nooit moeilijk je hebt 2 weken om iets terug te brengen.
En nee je moet niet naar kassa gaan maar naar klanten service.
Als je in Rdam hebt gekocht dan is het het stukje helemaal acheterin bij de kassa's..
En nee je moet niet naar kassa gaan maar naar klanten service.
Als je in Rdam hebt gekocht dan is het het stukje helemaal acheterin bij de kassa's..
Bij iT's deden ze daar ooit vet moeilijk over bij mij, maar na een beetje herrie schoppen kreeg ik mijn geld terug
hmm dit is niet iT's maar media marktOp maandag 24 december 2001 22:02 schreef T het volgende:
Bij iT's deden ze daar ooit vet moeilijk over bij mij, maar na een beetje herrie schoppen kreeg ik mijn geld terug
wat moet ik dan zegge..:? ja ik kom mijn discman terug brengen omdat hij geen rw leest ofzo
Ik ben er niet te vreden mee en wil mijn geld terug, da's alles ze vragen nooit een reden..
Verwijderd
jij hebt recht op dat hij cdrw leest en als hij dat niet doet.. tjah dan ga je terug neem ik aan
mooi bedankt
eh.. hmm hoe roep ik een mod..
tietuh!!!
eh.. hmm hoe roep ik een mod..
tietuh!!!
<beter laat dan nooit mode>
weet niet waar je hem gekocht hebt
maar je gaat in de MM naar het service center.
Dan zeg je dat je je geld trug wil om eerder vernoemde reden. En dan kijken ze of het compleet is en dan krijg je je centjes trug.
(behalve bij de MMin Rdam centrum. Daar moet je op de eerste verdieping zijn bij de goederen uitgifte balie
</beter laat dan nooit mode>
ex-service-MM-er
Dan zeg je dat je je geld trug wil om eerder vernoemde reden. En dan kijken ze of het compleet is en dan krijg je je centjes trug.
(behalve bij de MMin Rdam centrum. Daar moet je op de eerste verdieping zijn bij de goederen uitgifte balie
ex-service-MM-er
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
En neem voortaan lekker een cdr mee naar de winkel en zeg dat je wil testen of ie het ook doet. Doen ze bij de MM niet moeilijk over is mijn ervaring..
#huiskamer | Amsterdammert | Some days you're the pigeon, some days you're the statue | Zenbook S13 UM5302TA-LV067W | LG 40WP95CP-W | HP USB-C dock G5
ik noem dat de goederen inname balieOp woensdag 26 december 2001 18:41 schreef D2k het volgende:
<beter laat dan nooit mode>
ex-service-MM-er
Bij de ALDI is meen ik nu, tenminste vlak voor kerst, een MP# diskman voor 220,-
Wel onbekend merk, maar wel MP3!
Verwijderd
28 december...vlak voor kerst?????? wat heb jij in je neus????Op vrijdag 28 december 2001 00:10 schreef buxx het volgende:
Bij de ALDI is meen ik nu, tenminste vlak voor kerst, een MP# diskman voor 220,-
Pagina: 1