Overigens heb ik wel vaker dat ik ergens kom wat ik gedroomd heb. Tenminste, dat denk ik dan.
Smoke da herb man!Op woensdag 06 maart 2002 03:59 schreef Mastermind het volgende:
[..]
Waar was dat!?
Die brug en dat stroompje komt altijd in mijn dromen terug! Serieus!
En dan loop (of vlieg-> meestal vlieg ik (met zwembewegingen(geen onzin))) ik over die brug, over een heuvelig zandpaadje door het bos, en dan kom ik vaak ergens uit enzo, heel vaag.
Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!
Verwijderd
Nou ben ik toch eens benieuwd; ik heb er totaaaal geen verstand van dus... lach niet te hard 
wat is een macro stand?!
en hoe maak je bijvoorbeeld een perfecte scherpe foto van vallende druppeltjes (uit een kraan bijvoorbeeld) (speciale stand?!)

wat is een macro stand?!
en hoe maak je bijvoorbeeld een perfecte scherpe foto van vallende druppeltjes (uit een kraan bijvoorbeeld) (speciale stand?!)
edit:
ooooh jaah: heb ik nog een vraagje: ben op zoek naar een leuke camera (digi uiteraard) - maar wil hooguit 200 euro uitgeven... iemand leuke tips ?! Moet natuurlijk wel een beetje kwalitatief goede footoos kunnen maken!
ooooh jaah: heb ik nog een vraagje: ben op zoek naar een leuke camera (digi uiteraard) - maar wil hooguit 200 euro uitgeven... iemand leuke tips ?! Moet natuurlijk wel een beetje kwalitatief goede footoos kunnen maken!
Macro is voor heel dichtbij.Op woensdag 06 maart 2002 21:10 schreef Ceyene het volgende:
Nou ben ik toch eens benieuwd; ik heb er totaaaal geen verstand van dus... lach niet te hard
wat is een macro stand?!
Scherpe foto maak je met korte sluitertijd.
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Verwijderd
aaah thnx! - maar stel ik wil dus een scherpe foto maken van iets waar ik niet te dichtbij kan komen?! optische zoom?! geen macro?!
welke camera heb je dan?Op woensdag 06 maart 2002 21:10 schreef Ceyene het volgende:
wat is een macro stand?!
...een macro is gewoon een closeup-foto
vallende druppels heeft niets te maken met macro, maar met je shuttertime (snelheid waarmee het oculair sluit)
kortere shuttertime voor snellere beweging...vallende druppels vallen qua snelheid mee... 1/60 sec is snel genoeg...
vergeet niet dat hoe korter de shuttertime is, hoe meer licht je nodig hebt... (diafragma is korter open, dus er komt minder licht binnen)
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Verwijderd
thnx!! nu weet ik al heel wat meer - heb trouwens nog GEEN camera - ben wel op zoek naar een camera, en zit te denken aan de Finepix 1300. Is ie nog steeds te koop voor 179?!
Denk dat ie nu onderhand wel op is, toch?Op donderdag 07 maart 2002 08:36 schreef Ceyene het volgende:
thnx!! nu weet ik al heel wat meer - heb trouwens nog GEEN camera - ben wel op zoek naar een camera, en zit te denken aan de Finepix 1300. Is ie nog steeds te koop voor 179?!
In Groningen schijnen ze nu al weer op te zijn, maar ik heb er 1tje
Moet het nog leren hoor:

Okay dan, hier mijn pogingen met m'n digicam @ Night en @ Macro
Heb hem nu 2 dagen, dus ze zien er nog niet helemaal profi uit

Tsja, waar is dit nou?

Ik zou het echt niet weten.

Ja, dat wormpje is een stukje eten. Had net spaghetti gegeten

Altijd makkelijk
Heb hem nu 2 dagen, dus ze zien er nog niet helemaal profi uit

Tsja, waar is dit nou?

Ik zou het echt niet weten.

Ja, dat wormpje is een stukje eten. Had net spaghetti gegeten

Altijd makkelijk
Jep
Van het weekend in Burgers Zoo geweest, dus lekker veel buiten pics gemaakt. Hier een voorbeeld.

woei!
Verwijderd
aaaaaah
- ik ben bliiiijjj!!! - ik heb de camera ook weer ergens gevonden en lekker goedkoop ook - is morgen koopzondag - en na al die mooie plaatjes te hebben gezien krijg ik steeds meer zin om m te halen - dat is dus precies wat ik morgen ga doen... 
ik zal binnenkort wel wat leuke plaatjes postuh (nadat ik dat ding eindelijk heb kunnen aanspreken onder linux, dat schijnt dus op een of andere manier te moeten kunnen
)
ik zal binnenkort wel wat leuke plaatjes postuh (nadat ik dat ding eindelijk heb kunnen aanspreken onder linux, dat schijnt dus op een of andere manier te moeten kunnen
Verwijderd
Zoommmm?? eeuhh jahaa dat zit erop, digital 2x
, en dat alleen bij 640X480.
Hier nog ff wat pics.

Hier nog ff wat pics.

Verwijderd
Dit zijn foto's van een weekje geleden... heb m vandaag ook weer gebruikt, maar die pics heb ik nog niet op mn peecee staan...
Mooi plekje hier in Purmerend:

Geitje dat me niet vertrouwde, hij hield me scherp in de gatuh...

Nog een geitje dat wat aandacht nodig had...
Mooi plekje hier in Purmerend:

Geitje dat me niet vertrouwde, hij hield me scherp in de gatuh...

Nog een geitje dat wat aandacht nodig had...

Verwijderd
Dit is mijn eerste foto die ik heb gemaakt met mijn fuji finepix 1300 en ook de eerste van een aap 

kan dat dan??Op woensdag 03 april 2002 19:22 schreef loppiehu het volgende:
weet iemand al hoe je hem als webcam kan gebruiken?
Is er trouwens al een 'opvolger' van deze cam?
MAAR dan in de trant van zijn prijs/kwaliteit klasse? Dus het hoeft dan niet hetzelfde merk te zijn.
MAAR dan in de trant van zijn prijs/kwaliteit klasse? Dus het hoeft dan niet hetzelfde merk te zijn.
uhm.. de finepix 2300Op dinsdag 09 april 2002 11:12 schreef marco_bakker het volgende:
Is er trouwens al een 'opvolger' van deze cam?
eurokitje met ?
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Verwijderd
hier ff 4 fototjes van een hondje en een katje
en een processor

allebei macro mode

leuk he
hoe gaat het met jullie
ik vind dat dit topic levend moet blijven
en een processor

allebei macro mode

leuk he
hoe gaat het met jullie
ik vind dat dit topic levend moet blijven
Verwijderd
Ja ik ben het er absoluut mee eens dat dit topic levend moet worden gehouden.... ik heb dankzij jullie aanraden en mooie voorbeeld foto's een finepix 1300 (jaja hij is nog tekoop) gekocht voor 199,-... heb in een halve dag al veeeeel foto's geschoten en ik moet zeggen het is een leuk ding.... voorbeeld foto's vind je op:
| http://www.granddiva.com/image/tweak/tweak.html |
zitten zowel nacht foto's met en zonder flits bij als foto's met macro en zonlicht.
zitten zowel nacht foto's met en zonder flits bij als foto's met macro en zonlicht.
Verwijderd
Ja fantastisch vind ik het dat je die beestjes van 5 cm groot gewoon levensgroot op goeie kwaliteit op het beeld kunt krijgenOp vrijdag 12 april 2002 14:17 schreef HGJ het volgende:
Toch aardige plaatjes voor zo'n camera.

Verwijderd
ben blij dat er mensen zijn die het met me eens zijn van dat dit topic levend moet blijven dus post gewoon al je mooie foto's met een fuji finepix 1300 of a101 genomen
Verwijderd
Helemaal mee eens... dankzij dit topic heb ik m dus ook ruim 2 weken geleden gehaald voor 180 euro...Op vrijdag 12 april 2002 13:37 schreef dusk het volgende:
Ja ik ben het er absoluut mee eens dat dit topic levend moet worden gehouden.... ik heb dankzij jullie aanraden en mooie voorbeeld foto's een finepix 1300 (jaja hij is nog tekoop) gekocht voor 199,-... heb in een halve dag al veeeeel foto's geschoten en ik moet zeggen het is een leuk ding.... voorbeeld foto's vind je op:
ook maar wat pics van mij dan maar he
dit is me eerste digicam trouwens
En in mei ga ik over op de s602 6 mega pixel 6 keer zoom
Canon EOS 80D En wat glaswerk
Verwijderd
mooie pic's pik!!Op vrijdag 12 april 2002 22:45 schreef Firecow het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ook maar wat pics van mij dan maar he![]()
![]()
dit is me eerste digicam trouwens
En in mei ga ik over op de s602 6 mega pixel 6 keer zoommaja die is wel duur
inderdaad goed gelukte fotos zeg.
wat moet die laatste foto voorstellen
vuur pijl met sluitertijdOp zaterdag 13 april 2002 12:20 schreef MUSTIS het volgende:
inderdaad goed gelukte fotos zeg.
Damn....dat ziet er toch wel mooi uit, waar kan je die cam nog krijgen?
Dit topic door gebladerd en leuk dingetje voor 200euro.
Maar nu me moeder wilt een nieuw fototoestel kopen (voor vakantie foto's enzo, ze gaat over 1maand opvakantie naar Turkije).
Is dit cameraatje er geschikt voor (voor iemand die niet eens de video recorder weet in te stellen
) en trekt het cameraatje actie beelden ? (dus dat een draaiende arm niet 1 cirkel word...)
Het afdrukken van die foto's kan dat alleen thuis of kan je dat ook laten doen in een fotowinkel?
Maar nu me moeder wilt een nieuw fototoestel kopen (voor vakantie foto's enzo, ze gaat over 1maand opvakantie naar Turkije).
Is dit cameraatje er geschikt voor (voor iemand die niet eens de video recorder weet in te stellen
Het afdrukken van die foto's kan dat alleen thuis of kan je dat ook laten doen in een fotowinkel?
1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS
nou kijk je kan natuurlijk niks zelf instellen bijna
alleen flits aan/uit sluitertijd aan/uit
macro aan/uit en normaal/automatisch instelling
maar actie foto tja als er genoeg licht is dus met vel zonlicht is het wel mogelijk denk ik ja
en of hij geschikt is weet ik niet
ik zelf vind het meer een macro camera...
foto's van veraf worden gewoonweg lelijk door die 1.3 pixels maar...
maar actie foto tja als er genoeg licht is dus met vel zonlicht is het wel mogelijk denk ik ja
en of hij geschikt is weet ik niet
ik zelf vind het meer een macro camera...
foto's van veraf worden gewoonweg lelijk door die 1.3 pixels maar...
Ik geloof dat je bij Hema en Kruidvat en zo de foto<s gewoon kunt uploaden op de homesites
uuuuh....how you mean? Uploaden en hun drukken ofzo?Op zaterdag 20 april 2002 09:49 schreef stefijn het volgende:
Ik geloof dat je bij Hema en Kruidvat en zo de foto<s gewoon kunt uploaden op de homesites
Want me printen is namelijk niet echt geschikt voor fotokwaliteit en daarom is het wel handig als ik foto's kan laten afdrukken...
1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS
Homesite? Nieuw woord zeker.... ik ken alleen maar site of homepageOp zaterdag 20 april 2002 09:49 schreef stefijn het volgende:
Boeie !!!Op zaterdag 20 april 2002 11:28 schreef BaSsDruM het volgende:
[..]
Homesite? Nieuw woord zeker.... ik ken alleen maar site of homepage

reageer dan niet als je niks nuttigs te melden heb man
Jouw vocabulair is niet zo uitgebreid danwel flexibel? Daarbij zit je met je Canon in het verkeerde topic.Op zaterdag 20 april 2002 11:28 schreef BaSsDruM het volgende:
[..]
Homesite? Nieuw woord zeker.... ik ken alleen maar site of homepage

En ja: volgens mijn broer (en volgens de hema
http://www.hema.nl/fotoservice/welkom/fotopapier.asp
effe benaderen via www.hema.nl/fotoservice, anders is je page niet compleet.
Btw. ik heb gisteren dus die Trust shitcam gekocht (famcam 500 flash) lekker effe wat plaatjes geschoten van me auto en vanmorgen weer teruggebracht want dat was een baggerding.
Ik ga wel effe die fotoŽs van vanmorgen naar de HEMA sturen om te kijken hoe dat in zijn werk gaat en hoe dat eruit ziet.
En dan ga ik een toffe cam kopen
Finepix 1300 kan ik helaas niet meer vinden, maar bij Dixons was de Canon Digital Ixus-V voor E 449 te koop, schijnt een goeie te zijn
k dan thnx voor de hulp
Ik zie dat het bij Dixons in ieder geval ook kan, en misschien bij Kruidvat dan ook wel
Dixons, kruidvat, hema, mediamarkt, bijna alle fotowinkels in nederland kan je je digitale foto's af laten drukken. 1 nadeel:Op zaterdag 20 april 2002 15:22 schreef stefijn het volgende:
Ik zie dat het bij Dixons in ieder geval ook kan, en misschien bij Kruidvat dan ook wel
Ze drukken niet af in 4:3 formaat, terwijl je foto's van je cam dat wel zijn. Dit houdt in dat ze van de boven en onderkant van je foto wat afsnijden.
Zelf laat ik m'n foto altijd afdrukken bij http://www.sony-europe.com/imaging
Die drukken gewoon in 4:3 formaat af, je verstuurd de foto's via een speciaal ontwikkeld proggie ipv. een fratserig scriptje op een site. Ooit wel eens bij de hema geprobeerd 20+ foto's te uppen? Hels karwei...
Anyway, die sony print service dus, ideaal, betalen met credit card en foto's worden gewoon thuis gestuurd
De fuiji finepix a101 wordt in een ander topic aangeduidt als de opvolgens van de 1300.
Is de foto kwaliteit hetzelfde?
Want deze lijkt me makkelijker te vinden...
Is de foto kwaliteit hetzelfde?
Want deze lijkt me makkelijker te vinden...
Moet je dan een sonycam hebben?Op zaterdag 20 april 2002 19:38 schreef BaSsDruM het volgende:
[..]
Dixons, kruidvat, hema, mediamarkt, bijna alle fotowinkels in nederland kan je je digitale foto's af laten drukken. 1 nadeel:
Ze drukken niet af in 4:3 formaat, terwijl je foto's van je cam dat wel zijn. Dit houdt in dat ze van de boven en onderkant van je foto wat afsnijden.
Zelf laat ik m'n foto altijd afdrukken bij http://www.sony-europe.com/imaging
Die drukken gewoon in 4:3 formaat af, je verstuurd de foto's via een speciaal ontwikkeld proggie ipv. een fratserig scriptje op een site. Ooit wel eens bij de hema geprobeerd 20+ foto's te uppen? Hels karwei...
Anyway, die sony print service dus, ideaal, betalen met credit card en foto's worden gewoon thuis gestuurd
Btw, ik moet nog effe de laatste details bekijken, maar ik ga waarschijnlijk een Canon Digital Ixus V of Powershot A40 kopen. Toch maar een echte goeie cam voor mij
De A40 is werkelijk een geweldige instapcamera, net als de Fuji Finepix 2600 overigens.Op zondag 21 april 2002 14:11 schreef stefijn het volgende:
Btw, ik moet nog effe de laatste details bekijken, maar ik ga waarschijnlijk een Canon Digital Ixus V of Powershot A40 kopen. Toch maar een echte goeie cam voor mij
Ik wil best wel de fuji 1400 (Zoom) van iemand kopen. Ik kan dit nergens vinden in NL. Laat me weten op masterclickdj@yahoo.com
Verwijderd
k heb m vandaag nog kunnen kopen, ze hebben er nog 2 in hilversum bij de v&d.
kost wel beetje meer dan gemiddeld nl. 196 Euro.
Maar hij is de centen waard...

ennu dit plaatje is op de laaaaagste resolutie gemaakt, best netjes als je het mij vraagt...
kost wel beetje meer dan gemiddeld nl. 196 Euro.
Maar hij is de centen waard...

ennu dit plaatje is op de laaaaagste resolutie gemaakt, best netjes als je het mij vraagt...
Verwijderd

wat vinden jullie ervan?
een jongetje dat op zijn handen aan het lopen is genomen met fuji finepix 1300
Ik heb het inmiddels gekocht bij speedtronics voor 149 euro inclusief een 64mb smartcard voor 49 euro.
Gisteren paar foto's gemaakt, ging niet echt maar dat lag aan mij.
Ik weet niet waar jullie de sluitertijd instellen, ik heb de manual 4 keer gelezen maar kan niet echt iets daarin vinden.
Gisteren paar foto's gemaakt, ging niet echt maar dat lag aan mij.
Ik weet niet waar jullie de sluitertijd instellen, ik heb de manual 4 keer gelezen maar kan niet echt iets daarin vinden.
Ik heb dit cameraatje sinds gisteren en na een hoop wazige foto's is dit het beste tot nu toe:

1 van de 2 poezenbeesten hier

Deze is door een vuile ruit heen geschoten...
Foto's zijn in 640-480 gemaakt, lage kwaliteit omdat ik nog een 64mb kaartje moet kopen.
Ben er al achter dat je om 12uur snacht niet buiten een ster moet proberen te fotograferen wat dat lukt niet met dit dingetje...evenals in een kamer zonder licht en dan zonder flits een foto nemen, werkt ook niet
1 van de 2 poezenbeesten hier
Deze is door een vuile ruit heen geschoten...
Foto's zijn in 640-480 gemaakt, lage kwaliteit omdat ik nog een 64mb kaartje moet kopen.
Ben er al achter dat je om 12uur snacht niet buiten een ster moet proberen te fotograferen wat dat lukt niet met dit dingetje...evenals in een kamer zonder licht en dan zonder flits een foto nemen, werkt ook niet
Verwijderd
behekst poessie?Op vrijdag 26 april 2002 17:39 schreef Canon23 het volgende:
ow: als je 's nachts foto's gaat maken (ergens waar wel een beetje licht is van lantaarnpalen of zo) stel dan een lange sluitertijd in... (flitser instellen op dat symbooltje met een S, dat is de lange sluitertijd)... en eventueel kun je nog manual settings gebruiken om de foto nog lichter te krijgen of de kleurtemperatuur aan te passen of zo... ook 's nachts kun je hele mooie foto's maken met deze camera (ik heb er zelf ook een, dus ik spreek uit ervaring)
aaah ok bedankt voor het advies, ik stond gisteren dus op het balkon daar zijn weinig lantaarn palen 
Dat poezebeest is gewoon leip
Dat poezebeest is gewoon leip
Nog meer pics, mar nu van me andere kat
hmmz...jij bent het ...

als ik wakker word, dan rek ik me eerst goed uit

darn nou moet ik nog overeind komen

hmmz...jij bent het ...
als ik wakker word, dan rek ik me eerst goed uit
darn nou moet ik nog overeind komen
Verwijderd
Kun jij die foto's die je van sterren of maan hebt gemaakt posten dan?Op vrijdag 26 april 2002 18:34 schreef areana het volgende:
[..]
behekst poessie?![]()
ow: als je 's nachts foto's gaat maken (ergens waar wel een beetje licht is van lantaarnpalen of zo) stel dan een lange sluitertijd in... (flitser instellen op dat symbooltje met een S, dat is de lange sluitertijd)... en eventueel kun je nog manual settings gebruiken om de foto nog lichter te krijgen of de kleurtemperatuur aan te passen of zo... ook 's nachts kun je hele mooie foto's maken met deze camera (ik heb er zelf ook een, dus ik spreek uit ervaring)
Verwijderd
Wat ik heb ontdekt via een vrien van me, die had er een gekocht, en daarna 3x omgeruild en kreeg toen zijn geld terug!
Bij die foto boven zie je datzelfde effect ook, dat hoort er niet in...... die schitteringen op spiegel of chrome
douchestang, maar daarbij zie je op die dousstang nog wat sterretjes, en dat zijn weer reflecties afhankelijk uit welke hoek de foto genomen is, zitten er soms heel vel op, en die reflecties komen van de flits op het spiegelend onderwerp die daarna weer terug kaasts naar de C-MOS Sensor ( daar zit een veelvoud aan minuscule honinggraadlensjes die dat bij een bepaalde hoek veroorzaken) Bij die 1300 van m'n vriend zaten de foto's er vol mee, en de fotowinkel had er nooit eerder van gehoord! Er zijn er ik weet niet hoeveel in een korte tijd verkocht.........nee, ik ben blij met de OLYMPUS C-100 die heeft dat niet, en het hoort ook niet ongeacht de prijs.......
Bij die foto boven zie je datzelfde effect ook, dat hoort er niet in...... die schitteringen op spiegel of chrome
douchestang, maar daarbij zie je op die dousstang nog wat sterretjes, en dat zijn weer reflecties afhankelijk uit welke hoek de foto genomen is, zitten er soms heel vel op, en die reflecties komen van de flits op het spiegelend onderwerp die daarna weer terug kaasts naar de C-MOS Sensor ( daar zit een veelvoud aan minuscule honinggraadlensjes die dat bij een bepaalde hoek veroorzaken) Bij die 1300 van m'n vriend zaten de foto's er vol mee, en de fotowinkel had er nooit eerder van gehoord! Er zijn er ik weet niet hoeveel in een korte tijd verkocht.........nee, ik ben blij met de OLYMPUS C-100 die heeft dat niet, en het hoort ook niet ongeacht de prijs.......
Bij de haarlemmerstraat in Leiden. Nummer 196 om exact te zijn.Op vrijdag 26 april 2002 20:13 schreef oc2000 het volgende:
[..]
Waar kan ik Speedtronics ergens vinden??
Ik begrijp de EV+1 ding niet echt. Ik heb de manual wel gelezen maar jah...ik ben een nieuwbie in fotografie.
Iemand zin om een simpel uitleg te geven ?
Plus ik krijg constant dat icoon van bewegende hand (rechts boven). Dit krijg ik altijd behalve als ik voor flash kiest, behoorlijk irritant, ik heb niet een van de "stabielste" handen, maar het zal wel meevallen. Ik heb geen zin om overaal een driepoot te slepen als een
hoe heb je deze foto gemaakt ? Al mijn macro foto's die zijn een beetje wazig.
Heb je gewoon alles automatisch en dan macro mode geschoten ?
En kan iemand mij uitleggen wat die EV ding is. Ik begrijp het effect (lees nut) ervan niet echt. Manual kon me niet echt duidelijk uitleggen hoe het zat.
Uhhmm... hoe kan je die sluitertijd instellen ?Op zaterdag 20 april 2002 02:04 schreef Firecow het volgende:
nou kijk je kan natuurlijk niks zelf instellen bijna
Ik hoor van mensen dat het niet mogelijk is.
noem me maar dom

Verwijderd
Ik zet de flitser altijd aan en de rest op automatisch zo krijg ik scherpe macro foto's.Op maandag 06 mei 2002 10:50 schreef Choller het volgende:
[..]
hoe heb je deze foto gemaakt ? Al mijn macro foto's die zijn een beetje wazig.
Heb je gewoon alles automatisch en dan macro mode geschoten ?
En kan iemand mij uitleggen wat die EV ding is. Ik begrijp het effect (lees nut) ervan niet echt. Manual kon me niet echt duidelijk uitleggen hoe het zat.
en volgens mij met dat ev ding dat als je het op +1.5 zet worden de foto's lichter en op -0.9 worden ze donkerder
leuke site heb je trouwens
basketbal
ik zal wel ff wat foto's maken van de lucht met ev +1,5 en 0,9
dan kan je het verschil goed zien
foto's zien er verrekt redelijk goed uit voor zo'n prijs.
Ter land, ter zee en in de kroeg
Verwijderd
de eerste is +1.5 de 2de is -0.9

je kunt ook gewoon je display aanzetten op je camera en dan van +1,5 naar -0,9 scrollen dan zie je ook dat het beeld steeds donkerder worden (ben ik ook pas net achter gekomen
)

je kunt ook gewoon je display aanzetten op je camera en dan van +1,5 naar -0,9 scrollen dan zie je ook dat het beeld steeds donkerder worden (ben ik ook pas net achter gekomen
Nu pas zie ik het verschil..
Thanks a lot !
Thanks a lot !
daar zie je dus bijna geen verschil in hoor
je moet eens een foto van de zon maken met die verschillen
dan zie je het heel duidelijk
-0.9

+1.5
-0.9
+1.5
hmmm valt eigenlijk ook wel mee het verschilOp maandag 06 mei 2002 13:38 schreef Firecow het volgende:
daar zie je dus bijna geen verschil in hoor
-0.9
[afbeelding]
+1.5
[afbeelding]
Verwijderd
ja firecow de zon scheen vandaag niet echt hier 
en de foto's die ik van de zon had gemaakt heb ik niet meer
en de foto's die ik van de zon had gemaakt heb ik niet meer
[off-topic]Sjesus wat een oren! Lijkt wel een haas ;)[/off-topic]
Verwijderd
is dit slim om te doen?
mijn fuji finepix 1300 te verkopen voor 200euro aan iemand die dom is en dan een fuji finepix a101 te kopen voor 215euro of een a201 voor 250euro?
mijn fuji finepix 1300 te verkopen voor 200euro aan iemand die dom is en dan een fuji finepix a101 te kopen voor 215euro of een a201 voor 250euro?
woei! ik ben vanmiddag ff naar enschede gereden en heb daar de laatste finepix 1300 weggekaapt 
ben alleen nog niet zo'n held in plaatjes maken
ben alleen nog niet zo'n held in plaatjes maken
Verwijderd
NICEOp zondag 12 mei 2002 17:22 schreef oc2000 het volgende:
Autorodeo olé!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Verwijderd
wil ik ook wel eens weten,Op zaterdag 11 mei 2002 13:09 schreef loppiehu het volgende:
is het verschil tussen 1,3mp camera en een 2,1mp camera groot?
Verwijderd
ik heb wat nieuws uitgevonden
als je bij de plaatjes kijkt die je hebt genomen en als je dan pijltje omhoog doet gaat hij zoomen
en als je dan je dan op disp drukt dan komen er van die pijltjes en dan kan je het beeld naar links rechts omhoog of naar beneden doen
maar dat wisten jullie vast al maar ik ben er pas achtergekomen
als je bij de plaatjes kijkt die je hebt genomen en als je dan pijltje omhoog doet gaat hij zoomen
en als je dan je dan op disp drukt dan komen er van die pijltjes en dan kan je het beeld naar links rechts omhoog of naar beneden doen
maar dat wisten jullie vast al maar ik ben er pas achtergekomen
ik heb de mijne bijna verkocht
de opvolger is een fuji s602
de opvolger is een fuji s602