viel vandaag een envelop in de bus met:

gelijk maar even opgeplakt

t zijn er 4 (1 zit al op de kast)Op maandag 24 december 2001 19:06 schreef Unagi het volgende:
waar kun je die halen?
edit:
Als je ze niet alle 3 gaat gebruiken wil ik r wel eentje van je overnemenmail zie profile
http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page
Specs
Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.
Ik kreeg ze ook, maar geen XP stickers alleen Athlon & DuronOp dinsdag 25 december 2001 00:19 schreef LeonM het volgende:
kreeg laatst een envelopje van amd, met de MP,XP en Duron casebadgesmijn ma had ze bijna weggegooit omdat ze dacht dat het onzin was
Ik stream Poker, Retro Games & Good Vibes op Twitch.tv/Questje :-)
Verwijderd
Ja cool man i kreeg ze ook vandaag ook 4 stuks met de regards van anaOp maandag 24 december 2001 19:04 schreef weareborg het volgende:
viel vandaag een envelop in de bus met:
[afbeelding]
[afbeelding]
Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.
Dat zegtie toch :Op dinsdag 25 december 2001 11:45 schreef maartenb het volgende:
ik heb zo ook gemaild. Maar naar welk e-mail ades hebben jullie gestuurd?
en nog ff dit: Hoe lang heeft het geduurd voordat je ze kreeg?
Maarten
Tkan dus een hele tijd durengeen idee waar naartoe ik gemailed heb. is alweer een hele tijd geleden. gewoon ffe op nvidia rondneuzen kom je wel een aantal mail adressen tegen. mail je gewoon naar al die adressen.
en dan niet ongeduldig gaan worden, het kan een heeele lange tijd duren voordat je iets krijgt. zeker nu met de kerstdagen n zo.
was ik te lui voorOp dinsdag 25 december 2001 11:26 schreef robbb het volgende:
en nu nog eens de foto's croppen
Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
Verwijderd
wat moet je dan in zo`n mailtje zetten????Op dinsdag 25 december 2001 11:25 schreef IbBeLz het volgende:
info@nvidia.com
dperez@nvidia.com
mallencourt@nvidia.com
Daar heb ik net allemaal naar gemailt nou maar hopen dat ik iets krijg...
beetje slijmen dat je al een berg nvidia kaarten heb gehad (en dat had ik, al vanaf de edge3dOp woensdag 26 december 2001 01:11 schreef garnage het volgende:
[..]
wat moet je dan in zo`n mailtje zetten????
want ik vind ze heel stoer![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq