Ik heb een probleempje: het komt de laatste tijd regelmatig voor dat ik Tweakers en GoT niet kan bereiken (geeft een time-out). Dit is wel irritant, maar vaak is het op te lossen door even opnieuw in te bellen, evt op een andere provider. Ik gebuik meestal Wish of 12move, bij beiden heb ik het al gehad. Weet iemand waar dit aan ligt? Het is best wel irritant.
daar valt weinig over te zeggen.
Als je een trace kunt posten op het moment dat het fout gaat - vanaf de commandprompt het commando "c:\>tracert www.tweakers.net "
en het resultaat hier post kunnen we misschien aanwijzen waar het fout gaat. Maar aangezien we er zelf - ik in iedergeval niet, en ik heb de anderen er ook niet over gehoord - geen last van hebben denk ik toch dat het bij je providers gezocht moet worden.
Als je een trace kunt posten op het moment dat het fout gaat - vanaf de commandprompt het commando "c:\>tracert www.tweakers.net "
en het resultaat hier post kunnen we misschien aanwijzen waar het fout gaat. Maar aangezien we er zelf - ik in iedergeval niet, en ik heb de anderen er ook niet over gehoord - geen last van hebben denk ik toch dat het bij je providers gezocht moet worden.
Better to have loved and lost then never loved at all... yeah right.
Wish loopt daar dus te bokken.. moet je ff kijken of ze daar een Lieve Adjes hebben
Ik had het zelfde bij nok nok , ik gebruik nu tmf en geen problemen. Met trace zie ik nu een heel andere route en die gaat prima...
u can fool all people some time and fool some people alltime
Versatel geeft vaak problemen vanaf Chello Brabant. Op zich ligt tweakers zelf er niet meer uit sinds het bij vuurwerk gehost wordt. Maar aangezien alles via Versatel loopt voor vuurwerk heb ik daar niet zoveel aan.
iOS developer
Bij mij ging het ook fout bij versatel...
u can fool all people some time and fool some people alltime
Pagina: 1