Troll??

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tidaku
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
'Trollen' is het doelbewust provoceren en etteren, bijvoorbeeld door een provocerende stelling te deponeren zoals 'Macs zijn ruk, PC's rule'.
http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=427312

Hoezo is dit nou weer een troll, ik provoceer niemand of iets en ik maak alleen maar een lolletje. Daarna geef ik gewoon een seriueze mening en dan krijg je min 1... raar?!?

En dan te bedenken dat er daarna een flame naar me hoofd gegooid wordt, niks onderbouwde mening...

http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=427356

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Als er "FIRST POST" staat mag je er (terecht) vanuit gaan dat er iemand aan de gang is die per sé een firstpost wil scoren. Mogelijkheden: -1, First Post, -1, Flamebait en -1, Troll. Dus het is alleszins redelijk en goed te verklaren dat dit ook zo gemod is.

Overigens heb ik die niet gemod, ben pas net weer online, maar kan de mod prima begrijpen.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die flame is overigens wel een hufterige, die mag van mij heel diep zinken, maar helaas, dat kan niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_a
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-05-2023
Zoals * Wildagen zegt: uit je schreeuwerige "FIRST POST"-kreet maakt je de lezer duidelijk dat je het erom doet. En dan is een -1 score onvermijdelijk.

Er is in jouw geval zelfs iemand die hapt, of hij stoort zich zo erg aan je dat hij reageert. Dat maakt ongeacht de reply een troll-moderatie voor jouw post ook terecht.

Overigens is wat je feitelijk daarna zegt alleen voor jezelf van belang en niet voor de lezer van de FrontPage. Daarom zou een 0-moderatie IMO terecht zijn als je enkel het tweede deel gepost had.

Als je -1 scoreŽs wilt voorkomen moet je dus echt geduldig een inzichtvol stukje typen, dan maar geen first post! :)

"There's just a nice looking, quiet computer..." | Mac mini 1.42 | AMD 64 dual core power! | pc specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_a
Het draadje bevat overigens nog diverse postings die niet echt de schoonheidsprijs zullen krijgen, maar daar is eigenlijk niets meer aan te doen :(

"There's just a nice looking, quiet computer..." | Mac mini 1.42 | AMD 64 dual core power! | pc specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:23

Jaymz

Keep on moving !

Op maandag 24 december 2001 18:50 schreef Tidaku het volgende:

[..]

http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=427312
Imho geen troll :)
Imho een flame :)

Maar te laat voor enige actie onzerzijds...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_a
De eerste is inderdaad an sich niet een troll, maar het triomfantelijk roepen van dat je de eerste bent is voor een aantal bezoekers wel zeker provocerend, vandaar dat ik de moderatie toch terecht vind....

We kunnen er niets meer aan doen maar we kunnen er uiteraard wel nog heel lang en vooral uitvoerig over blijven brainstormen, opdat de oplettende lezertjes er lering uit trekken! :+ ;)

/me never gets tired of muggeziften!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Op dinsdag 25 december 2001 02:18 schreef mr_a het volgende:
[..]
/me never gets tired of muggeziften!
Of was het nou muggenziften? ;)

* KeX zifting all the way.

/edit Geen leuker woord om over te muggenziften dan muggenziften. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_a
Op dinsdag 25 december 2001 09:57 schreef KexDaFlex het volgende:

[..]

Of was het nou muggenziften? ;)

* KeX zifting all the way.

/edit Geen leuker woord om over te muggenziften dan muggenziften. :+
>:) Helemaal mee eens! :)

toch nog een leerzame kerst voor * mr_a !

Pagina: 1