in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!
ja maar dan kan je nooit de temeratuur van de proc meten (duuh).Op maandag 24 december 2001 19:07 schreef BananeKoning het volgende:
gewoon een thermometer die kast inslingeren die je wel vertrouwd
dat heb ik dus ook al gedaan .
digitale ge-eikte thermometer van et werk " geleend " en die op me heatsink geplakt .
ok ik meet verschil maar et is een onding .
maar hoe kan het zijn dat die progjes zoveel verschil de verkeerde kant opgeven ?
de een stijgt in temp en de ander daalt ?
digitale ge-eikte thermometer van et werk " geleend " en die op me heatsink geplakt .
ok ik meet verschil maar et is een onding .
maar hoe kan het zijn dat die progjes zoveel verschil de verkeerde kant opgeven ?
de een stijgt in temp en de ander daalt ?
in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!
Zat er geen progje bij je moederbord? Die zijn meestal wel betrouwbaar, bijvoorbeeld PC Alert III bij de MSI.
ik heb abit met via software .Op dinsdag 25 december 2001 12:17 schreef Aerschtuner het volgende:
Zat er geen progje bij je moederbord? Die zijn meestal wel betrouwbaar, bijvoorbeeld PC Alert III bij de MSI.
die werkt ook wel goed maar daarnaast heb ik mbm5 draaien .
nu weet ik dat daar verschil inzit , en dat houd ik dan ook wel in de gaten .
maar na het plaatsen van die nieuwe koeler geeft mbm5 een lagere temp aan ( een dalend ) en originele via progje loopt op tot te hoge temperatuur .
Ik zou gewoon ff in je bios kijken, daar is meestal wel een menuutje waar je je temps kan bekijken.
Volgens mij zijn deze meestal redelijk nauwkeurig.
Stressed zul je niet zien maar wel idle dus heb je in ieder geval een indicatie.
Kolder
Stressed zul je niet zien maar wel idle dus heb je in ieder geval een indicatie.
Kolder
Whatever........
dat snap ik !Op dinsdag 25 december 2001 13:24 schreef Kolder het volgende:
Ik zou gewoon ff in je bios kijken, daar is meestal wel een menuutje waar je je temps kan bekijken.
Kolder
maar mijn probleem is dat met een koler ze dezelfde temperatuur aangeven .
en vervang ik die koeler ( zou beter moeten zijn ) ze zeer uiteenlopende waardes aangeven .
de een zegt dat ie koeler is terwijl de ander juist blijft oplopen .
Verwijderd
Kan je niet met een gasbrander te lijf gaan, en kijken of de temperatuur nog steeds daalt. Of je stopt hem in de koelkast.
gewoon ff in je bios kijken. je bios geeft dus de goeie waarde aan (als je tempmeter niet verrot is)
Pagina: 1