Toon posts:

Radeon8500 TV-out (Ja, zoek al gebruikt)

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sins vandaag een Radeon8500, na wat knutselen heb ik heb op mijn TV aangesloten, maar kreeg GEEN beeld, dat viel even tegen, dus ik naar de TV beneden, wel beeld. Toen heb ik even een nieuw kabeltje gehaald omdat de andere ook aan de korte kant was. Weer proberen, nog nix, toen na wat klote zette ik de driver op xwart/wit, en ineens kreeg ik zwart wit beeld! Terug zetten heeft geen nut, want dan is alles weer weg, zie dan alleen heeeeel ver weg heeeel vaag iets wat erop lijkt. Kan dit aan mijn oude TV liggen? een Philips Matchline. Ik kan nergens Pal of iets dergelijks instellen. Ik heb de optie wel, maar krijg de melding: maar 1 systeem beschikbaar: west-europees. Is west europees PAL?

Verwijderd

Topicstarter
Ik vind net een verloop van S-video naar composite, maar er zit geen composite kabel bij, wat voor kabel is dat? kan ik die zelf niet even fixen?

Verwijderd

composit is een gewoon audio kabeltje met 2 tulp, cinch of RCA stekkers (allemaal hetzelfde).
Je kunt via de gele tulpaansluiting of via scart naar je TV.

De S kabel heeft 2 signalen 1 voor beeld 1 voor kleur. Moet je dus samenbrengen voor standaard of composi.
Maar het verloop had je al schreef je. Bij de Faqs staat ook het nodige hierover.

Verwijderd

Dit staat gewoon in deze FAQ :
[topic=312254/1/50]

Dit topic is gesloten.