Als je price watch ziet... die XP processor is de helft goedkoper!! Maar waar zou ik die online kunnen bestellen en is het veilig?
tuurlijk, is altjd veilig. ik bestel nu al jaren alles online en het gaat altjd goed. gewoon doen.
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
In de pricewatch is er ook zoiets als de shop survey, daar kan je zien wat de ervaring is van andere mensen met die winkel
Hail to the guardians of the watchtowers of the north
Joh, dat doet iedereen. En als je bij een goeie shop koopt is het veilig ja.. Uit eigen ervaring kan ik je Eynstein aanraden.
Verwijderd
Ik heb echt voor duizenden guldens aan spul online gekocht, overal waar een groen duimpje voor staat, dat zijn gewoon goede winkels met goede service.
De beste ervaring tot nu toe heb ik met icomputers.nu, bestelling was er snel, perfecte feedback over wanneer je bestelling verzonden word, wat het nummer is zodat je aan de PTT kunt vragen waar het pakket is, direct antwoord op mail en icq -> perfect.
Gistron is ook een van mijn favoutiten door de prijs ed. Ze zijn wel traag met replyen en weten niet zoveel aan de telefoon waar je bestelling blijft (meestal binnen 3 werkdagen binnen). Soms word het verkeerde opgestuurd. Zeer goed met garantie!
Voor de rest heb ik bij vele verschillende winkels besteld en geen problemen. Geen garantie nodig gehad dus daar kan ik niks over vertellen.
Ga voor de groene duimen, ook al scheelt het een paar piek!
Ik bestel altijd onder rembours, kun je nooit gezeik krijgen!
De beste ervaring tot nu toe heb ik met icomputers.nu, bestelling was er snel, perfecte feedback over wanneer je bestelling verzonden word, wat het nummer is zodat je aan de PTT kunt vragen waar het pakket is, direct antwoord op mail en icq -> perfect.
Gistron is ook een van mijn favoutiten door de prijs ed. Ze zijn wel traag met replyen en weten niet zoveel aan de telefoon waar je bestelling blijft (meestal binnen 3 werkdagen binnen). Soms word het verkeerde opgestuurd. Zeer goed met garantie!
Voor de rest heb ik bij vele verschillende winkels besteld en geen problemen. Geen garantie nodig gehad dus daar kan ik niks over vertellen.
Ga voor de groene duimen, ook al scheelt het een paar piek!
Ik bestel altijd onder rembours, kun je nooit gezeik krijgen!
Heb ook al voor duizenden guldens on-line besteld, en er is nog nooit iets fout gegaan (ja, soms wat langer wachten). Dus, laat je niet tegenhouden zou ik zeggen
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Verwijderd
En Eynstein voert de XP proc alvast voor je op ( althans unlocken ) voor een luttel bedrag.....
Gewoon doen!
Veel goedkoper dan bij je PC-boer op de hoek meestal
Gistron, Exile, Alternate. Perfect hoor.
Ik stream Poker, Retro Games & Good Vibes op Twitch.tv/Questje :-)
Op maandag 24 december 2001 21:40 schreef zeven het volgende:
kheb net nog me mobo cpu cooler besteld
Mwah, soms is het het afwegen waard met het oog op service en garantie.Op maandag 24 december 2001 21:46 schreef QuestGamer het volgende:
Gewoon doen!
De boel weer opsturen is ook niet gratis.
Als het maar een paar tientjes scheelt dan kopen bij je pc-boer anders online.
duimpjes zeggen trouwens ook niet altijd alles
Only fools are enslaved by time and space.
Pagina: 1