Toon posts:

Wappen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zou het misschien leuk zijn om de
Tweakers.Net nieuwsberichten ook voor
WAP gsm's beschikbaar te stellen?

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Ja, en ik ben bezig om te kijken of ik zoiets in elkaar kan flansen (puur om te kijken of ik het kan), maar denk je echt dat WAP ook maar van enig nut is?
Voor de headlines misschien, maar met 1 headline is je schermpje vol...

Nieuwe Revu heeft trouwens een prachtartikel geschreven over WAP, lees dat maar eens, staat in de editie van deze week, die morgen nog te koop is.

• Tom
  • Niet online

Tom

Ik heb dat zo gemaakt... heb al een WAP dingetje gemaakt dus moet lukken.

• Tom
  • Niet online

Tom

alleen met plaatjes wordt dat moeilijk...

Verwijderd

Topicstarter
Ik maak de laatste tijd veel gebruik van
WAP. Nieuws, weer, e-mail checken in het
buitenland via de GSM...

Het enigste wat ik mis is computernieuws.
Ben dat (behalve Planet Internet) nog
niet tegengekomen.

Verwijderd

Topicstarter
Plaatjes moet ook niet... slokt alleen maar
bandbreedte op...

Verwijderd

Pff welke bandbreedte

• Laatst online: 10-02 09:05

peace, love & linux

Femme had toch al een keer een wap-versie van Tweakers.net in elkaar gedraaid?
Iets van wap.tweakers.net oid.

• Femme
  • Laatst online: 11:14

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Ja, alleen die werkte niet op WAP telefoons of zoiets (wel met de WAP emulator).

WAP is misschien handig voor de pricewatch (als je ergens in een winkel staat de laagste prijs op t.net opvragen om te checken hoe asociaal de prijzen van de winkel zijn?).

• Laatst online: 10-02 09:05

peace, love & linux

Komt die WAP-versie er nog wel een keer dan? (ik krijg nl een 7110 van de zaak :9, en die moet ik natuurlijk wel gebruiken)

Verwijderd

Inderdaad is Pricewatch wel een hele erge sterke! Hoe vaak ik niet ergens sta en denk "dat kan toch veel goedkoper?"

Maar zowiezo moet het toch niet al te moeilijk zijn om het reguliere T.net nieuws ook per "wapper" te lezen, gewoon de Headline en die doorklikken...?

Mensen mogen dan wel zeggen dat Wap mislukt is, maar je ziet toch dat er gestaag een heel stel Wappertjes aan komen in de wat lagere prijs klasse ( C35 bv. ), en dit zou nou juist de eerste content zijn waar ik echt Wap als protocol voor zou kiezen.
Nu gebruik ik namelijk mijn Palm Vx voor het lezen van T.net met een of andere HTML gateway wat, wat moeilijk te lezen is.

Waren er trouwens ook al niet eens wat stemmen op gegaan om Tweakers beschikbaar te maken via het Palm progje "AvantGo" ?

Verwijderd

maar zeg nu zelf: Wap is toch superonhandig... traag, klein, onduidelijk.

Ik wacht nog een aantal jaartjes op UMTS... de opvolger van WAP, dat Internet veel meer benaderd dan het "Wireless Application Protocol"

Verwijderd

"een aantal jaartjes"
Man dat is eeuwen in de snelle wereld van Telecomunicatie!!

Jij wilt natuurlijk accuut streaming video op je Gsm!?
Wap zijn de eerste kleine stapjes naar het bereikbaar maken van informatie ten alle tijden met je GSM, okay het heeft nog niet veel om het lijf..... Maar je moet toch ergens beginnen!

"Stil stand in achteruit gang" en dat geld 3 dubbel in de wereld van de IT en Telecomunicatie!
Pagina: 1