Toon posts:

SB Live 5.1 problemen in Win2K

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Een goedenmiddag,

Gister heeft mijn SB AWE64 het begeven na 4,5 jaar trouwe dienst. Goed... ik vrolijk met mijn bolide naar de Memo nieuwe geluidskaart halen. Ik vond deze kaart de beste oplossing. Ik naar huis, ding erin gedrukt, opstarten. Installeren die handel... weer opnieuw starten. Hopla gelijk een dik blauw scherm met error van de geluidskaart. Ik denk k*t moet ik weer hebben. Nou dit nog een keer herhaald, en nog een paar andere dingen. Nou kwam ik eindelijk voorbij het blauwe scherm, wou hij in windows niks laden. Gaf steeds aan dat ie 100% bezig was met vanalles, maar er kwam geen eind aan. Iemand misschien een idee wat ik hier verkeerd doe? Of gaat die kaart niet goed samen met Win2K?

• printerman
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-07 15:35
Controleer even in de BIOS of de Soundblaster een eigen IRQ krijgt. Het komt voor dat deze kaart niet goed wil werken met een shared IRQ.

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-08 16:05

Jag

Sorry, maar door de overvloed aan sound blaster topics, ga ik je ff doorverwijzen naar deze sticky: [topic=288637/1/100]
Als daar de oplossing niet in staat, dan kan je kijken in het grote live topic en er je probleem in posten als je er geen oplossing in kan vinden.

Dit topic is gesloten.