Beetje HEEL vreemd.. maar er valt me iets op
ik heb een AMD athlon 1400 + midi kast behuizing, en al een hele tijd een plexiglas raampje erin gebouwd, bij de zijkap.. als ik deze erop deed GEEN probleem..
Nu heb ik een cooler in het plexiglas raampje gezet zodat deze op de CPU blowed... ook geen probleem lijkt mij..
Maar als ik NU de zijkap erop doe, komt mn pc nog geen eens in windows 2000, af en toe wel, maar dan die melding van : fysieke geheugen dump.. als ik de kap eraf doe (en de cooler op het plexiglas laat draaien) wilt ie wel weer booten in win2k
..
beetje vreemd probleem niet?
Volgens mij ligt het niet aan de temp
Volcano II CPu cooler + 2 outake coolers + 1 intake..
en dan nu dus nog een intake op dat plexiglas raampje..
Heeft het iets te maken met magnetisch veld ofzo?
Alvast bedankt
ik heb een AMD athlon 1400 + midi kast behuizing, en al een hele tijd een plexiglas raampje erin gebouwd, bij de zijkap.. als ik deze erop deed GEEN probleem..
Nu heb ik een cooler in het plexiglas raampje gezet zodat deze op de CPU blowed... ook geen probleem lijkt mij..
Maar als ik NU de zijkap erop doe, komt mn pc nog geen eens in windows 2000, af en toe wel, maar dan die melding van : fysieke geheugen dump.. als ik de kap eraf doe (en de cooler op het plexiglas laat draaien) wilt ie wel weer booten in win2k
..
beetje vreemd probleem niet?
Volgens mij ligt het niet aan de temp
Volcano II CPu cooler + 2 outake coolers + 1 intake..
en dan nu dus nog een intake op dat plexiglas raampje..
Heeft het iets te maken met magnetisch veld ofzo?
Alvast bedankt