Zo ik net me nieuwe mobo, K7S5A, en processor geinstalleerd.
Ik doe stekker in de voeding... "hmmm eerst ging ie altijd heel ff aan"... nouja zal wel loslopen.... niet dus
....
Me pc wil dus gewoon niet aan!? Als ik op de power knop druk, dan gebeurt er gewoon nix...
Het zou aan de voeding kunnen liggen omdat normaal als je de stekker er in deed 'ie altijd heel ff'tjes aan ging, maar dat doet ie nu niet
Het zou ook kunnen zijn dat me powerbutton niet goed is aangesloten:
Er zit op me mobo namelijk maar ruimte voor 2 pinnetjes, maar dat stekkertje is 3 pinnetjes groot en de buitenste 2 pinnetjes zijn dus zeg maar "gevuld"
Zo ziet het er dus uit:
Connector op mobo
. . . . (vetgedrukt daar moet stekkertje op)
. . . . .
En zo is het stekkertje:
[.][ ][.] (dus 3 gaatjes met in de buitenste 2 een pinnetje)
Zo als je ziet komt het buitenste pinnetje van het stekkertje dus nergens op

Dus iemand een idee waar het nu aanligt?? Heb ik me voeding soms uitgeschakeld ofzo
of zitten die pinnetjes op het mobo toch niet goed en hoe is dat op te lossen??
Ik doe stekker in de voeding... "hmmm eerst ging ie altijd heel ff aan"... nouja zal wel loslopen.... niet dus
Me pc wil dus gewoon niet aan!? Als ik op de power knop druk, dan gebeurt er gewoon nix...
Het zou aan de voeding kunnen liggen omdat normaal als je de stekker er in deed 'ie altijd heel ff'tjes aan ging, maar dat doet ie nu niet
Het zou ook kunnen zijn dat me powerbutton niet goed is aangesloten:
Er zit op me mobo namelijk maar ruimte voor 2 pinnetjes, maar dat stekkertje is 3 pinnetjes groot en de buitenste 2 pinnetjes zijn dus zeg maar "gevuld"
Zo ziet het er dus uit:
Connector op mobo
. . . . (vetgedrukt daar moet stekkertje op)
. . . . .
En zo is het stekkertje:
[.][ ][.] (dus 3 gaatjes met in de buitenste 2 een pinnetje)
Zo als je ziet komt het buitenste pinnetje van het stekkertje dus nergens op
Dus iemand een idee waar het nu aanligt?? Heb ik me voeding soms uitgeschakeld ofzo
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop