Force feedback in windows XP

Pagina: 1
Acties:

• tpas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-01 14:06
Ik heb net een nieuwe PC met windows XP erop gekocht. Werkt fantastisch, behalve mijn MS Sidewinder Force Feedback wheel. Dit doet het goed qua besturing, maar heeft geen enkele FB reactie, zowel in GP3 als Colin mcRae 2. Het betreft een stuurtje dat via de gameport is aangesloten op de PC. Heeft iemand enig idee hoe dit is op te lossen. Raar dat notabene hardware van MS niet meer werkt in windows XP!!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:44
Heb je de nieuwste/juiste drivers geinstalleerd ?
Kan ie anders niet op een USB port,
mischien dat ie daar wel op werkt.

Suc6 ermee :)

• freddyathlon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-08-2025

freddyathlon

McLaren Mercedes

Ik heb een MS FFB Wheel via USB en die werkt perfect met alle games

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

• Danfoss
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:18

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

voor Colin mcrea 2 kan het zijn dat je eerst de patch moet installeren. had ik ook met mijn thrustmaster ff onder XP.

http://www.codemasters.com/downloads/displayfiles.php?showdetails=1400

Sys Specs

Verwijderd

ik heb dit probleem met mijn Logitech iFeel mouse; als ik de software heb geinstalleerd doet ie het gewoon niet en met CS werkt mijn wieltje niet meer... |:( :(

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-01 22:30
even omhoog halen, voor de mensen die hier nog steeds problemen mee hebben.

Ook ik had problemen met m'n MS Sidewinder FF Wheel (gameport), en na heel wat gekloot is gebleken dat het keihard aan de SB Live gameport (driver) ligt.

Ik heb hem nu op m'n onboard gameport van de via chipset aangesloten, en heb nu weer altijd FF.

Maar weet iemand of er een manier is om die driver van de gameport van de live wel geschikt te maken?

• PROnline
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19:28
MS FF devices die via de gamepoort aangesloten dienen te worden, die worden door MS niet meer ondersteunt. De standaard FF sidewinder driver zal je het mee moeten doen. Erg crappy van MS.
Pagina: 1