[TV-Out] Wat voor signaal?

Pagina: 1
Acties:

• No13
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08 11:14

No13

/me was here

Topicstarter
ok, ik heb dus een Geforce 2 MX 400 met de Cronotel 7007 tv encoder, ik heb een tijdje TV-tool gebruikt maar ik miste de twinview opties toch best veel dus ben weer terug overgestapt op twinview (nu moet ik alleen soms 10 keer detecten voor hij me tv heeft gevonden maar beter dan nix) nu heb ik alleen een probleempje, ik heb een TFT'tje met cmposite ingang, als ik echter op detect drukt (na 50 keer was ik het beu) had hij nog nix gevonden, nu neem ik aan dat er dus een soort signaal op de Tulp stekker staat? waardoor me video kaart weet dat er een tv aan hangt, weet toevallig iemand of dat gewoon een bep. voltage is?? een bep. weerstand? of een echt signaal?

Het komt er gewoon op neer: Kan ik dat signaal nabootsen? want nu moet ik eerst me tv aansluiten, aanklikken en daarna stekker wisselen (dus op een LAN Party is dat best lastig :9 )

nog even voor de mensen die niet van grote lappen text houden: TVTool is GEEN optie omdat hij geen twinview ondersteund

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/~crew/sint/img1/twinview.gif

Dat kruisje aanzetten en het moet werken lijkt me :)

• No13

No13

/me was here

Topicstarter
nee dat kruisje werkt misschien voor de s-video maar bij mijn weten niet voor de tv-out

maar ik zal eens een nieuwere detonator (bij 7.52 werkt de tv-out dus af en toe :P )installen en testen, ik laat zo weten of het lukt

Verwijderd

Ik heb 21.83 draaien hier, die vind ik vrij goed werken in XP. Als je geen XP hebt raad ik je 7.76 aan, daar was ik (voor ik XP gebruikte) verslaafd aan :P

• No13

No13

/me was here

Topicstarter
even voor de duidelijkheid :9

ik heb bijna alle drivers van 3.56 tot 23.11 getest en het ligt deze keer niet aan de drivers :P maar ik ben nog ff aant testen met dat force dus even kijken wat eruit komt

• No13

No13

/me was here

Topicstarter
helaas, als ik dat ding aanvink wil hij een 2e anologe monitor erbij halen terwijl me tv nix doet en me TFT ook niet dus das geen oplossing :(

maar iemand nog een id wat voor signaal het is???

• No13

No13

/me was here

Topicstarter
even wat anders: heeft iemand toevallig een id of de s-video wel aanspringt als je dat 2e monitor detect forceerd?? want ik kan natuurlijk een een s-video -> composite stekkertje maken.....
Pagina: 1