ok, ik heb dus een Geforce 2 MX 400 met de Cronotel 7007 tv encoder, ik heb een tijdje TV-tool gebruikt maar ik miste de twinview opties toch best veel dus ben weer terug overgestapt op twinview (nu moet ik alleen soms 10 keer detecten voor hij me tv heeft gevonden maar beter dan nix) nu heb ik alleen een probleempje, ik heb een TFT'tje met cmposite ingang, als ik echter op detect drukt (na 50 keer was ik het beu) had hij nog nix gevonden, nu neem ik aan dat er dus een soort signaal op de Tulp stekker staat? waardoor me video kaart weet dat er een tv aan hangt, weet toevallig iemand of dat gewoon een bep. voltage is?? een bep. weerstand? of een echt signaal?
Het komt er gewoon op neer: Kan ik dat signaal nabootsen? want nu moet ik eerst me tv aansluiten, aanklikken en daarna stekker wisselen (dus op een LAN Party is dat best lastig
)
nog even voor de mensen die niet van grote lappen text houden: TVTool is GEEN optie omdat hij geen twinview ondersteund
Het komt er gewoon op neer: Kan ik dat signaal nabootsen? want nu moet ik eerst me tv aansluiten, aanklikken en daarna stekker wisselen (dus op een LAN Party is dat best lastig
nog even voor de mensen die niet van grote lappen text houden: TVTool is GEEN optie omdat hij geen twinview ondersteund