Wat heeft flurk met spam?

Pagina: 1
Acties:

• kevin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02-2024
flurk = spam

Hij is junior...zet bij ELKE post zijn naam en url eronder. Je bent oliedom Flurk! Als iemand naar je saait wil, klikt ie wel op het huissie.

Kortom, spam niet zo !

• LuCarD
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

LuCarD

Certified BUFH

Verkeerde forum.

Al wil je (gegronde) gal spuien over een andere gebruiker. Moet je dat maar in 'Lieve Adjes' doen. En zij nemen dan wel de juiste acties. Daar beslissen zij over.

Of email hem, ICQ hem, etc

Programmer - an organism that turns coffee into software.

Verwijderd

Dat heet een signature en dat staat bij een groot aantal forums gewoon standaard aan.

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08-2025

Tim

Ja,en waarom dat hier nou weer uit staat, daar snap ik geen hol van.. Zal wel weer iets met de server load te maken hebben..

• Diadem
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-05-2023

Diadem

fossiel

read the FAQ

daar staat het niet voor niets in

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett

• Exterazzo
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15:59

Exterazzo

Qeasy

Sorry hoor maar nu ben je wel echt aan het zeiken op Junior members. Wwerveen doet dat ook elke keer en daar zeg je niks van. Ik weet wel bijna zeker dat je hem weleens bent tegen gekomen.
Dit vind ik echt LAME

Audentia

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:57

4POX

Everybody is wired

50 procent bij foxzine forum heeft er ook een url onder staan.. So why not here.. Een homepage is iemand zijn promoot plek over hem/haar... Zie het maar als een visite kaartje

AKA Rinkel weblog

Verwijderd

sorry hé mensen... hoe kan ik dat nu weten?

ik zal het nooit meer doen, zo goed?

• collin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-02 14:37

collin

Who da man !!

Hee flurk sommige mensen houden er hier nou eenmaal van om af en toe iemand af te zeiken (doe ik ook wel es als ik in een slechte bui ben) trek je er niets vanaan!

Mijn iRacing profiel

Pagina: 1