Toon posts:

dvd delen via netwerk?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
is het mogelijk om dvd te kijken op een laptop door gebruik te maken van de dvd speler op de server pc? ik heb hem wel al gedeeld en hij staat als netwerk verbinding op de laptop al. ik heb het geprobeerd met powerdvd maar die speelt het beeld versnelt af en zonder geluid

Verwijderd

Ik denk dat voor gedeelt kijken de bandbreedte van je netwerk niet groot genoeg is, dan moet ie eerst een buffer bouwen ofzoiets. Verder zou ik geen oplossing weten. Of je gebruikt DivX ;) succes iig

Verwijderd

het is zeker mogelijk (als je computer snel genoeg is)

er was eens een artikel over in de pcm (paar maandjes terug)

je moest geloof ik speciale software gebruiken

welke percies en hoe of wat weet ik niet meer

suc 6 ermee!!

• basvcds
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-01-2024

basvcds

Multimonitormannetje

Dr was een of ander project daarmee bezig voor verschillende os's zodat veel mensen tegelijk in een studentenflat dvd's konden kijken, maar ik weet niet meer of dat nog bestaat. zoek en gij zult vinden :)

www.baskoole.com

• The Cat
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-02 20:47
Ik kan iedergeval over mijn 100 mb netwerk makkelijk divx films bekijken die waar dan ook op mijn netwerk staan. Maar om je dvd's nou eerst te rippen lijkt me wat veel werk om een dvd'tje te bekijken ;)

• Bananenplant
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-03 21:35
hey, je moet toch dma aanzetten om lokaal een dvd fatsoenlijk te bekijken? ligt het dan niet aan de processorbelasting die je netwerkkaart geeft?

❤️‍🩹 Bezuinigen op armen en zieken 🤕 ? Welnee, Zucmantaks, nu 💰 !

Pagina: 1