Toon posts:

[Gamepad] ik heb een sys bestandje nodig

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik kreeg vandaag met de post mijn USB draadloze gamepad binnen. Toen ik die ging installeren ging alles goed totdat hij om de installatie cdrom van Win98SE ging vragen waar een bestandje "hidclass.sys" op zou staan. Nou heb ik zitten zoeken, maar dat bestandje is niet te vinden op die hele cdrom. Nou kan ik dus niet verder en mijn vraag is of iemand me het bestandje "hidclass.sys" wilt emailen of me vertellen waar ik het kan vinden.
Een zoekopdracht op de MS-site leverde niets op.

• p_m
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

p_m

Dit is waarschijnlijk de driver.

Stop de CD die je erbij kreeg erin om te kijken of ie daar misschien op staat, anders kun je gaan naar de website van de maker.

Welke gamepad heb je dan?

Putting the bit in Biton since 1997

• Eboman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:34

Eboman

Ondertitel

is een usb driver, zou op je OS-cd moeten zitten.

Signature

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb er een van trust, de Sight Fighter Wireless, maar dit bestandje staat niet op de cdrom van de gamepad en ook niet op mijn hardeschijf (je weet het nooit hè :)) Het gaat ook niet om een driver want die had hij al van de trust-cdrom gehaald. Het gat volgens mij echt om een bestandje dat op de Win98 cd had moeten staan, maar dat is dus niet het geval.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 24 december 2001 16:33 schreef Eboman het volgende:
is een usb driver, zou op je OS-cd moeten zitten.
Zat ik zelf ook al aan te denken. Ik heb de USB nog niet gebruikt op deze computer. Hij staat dus niet op mijn OS cd. Staat 'ie wel op de jouwe en wil je me die misschien mailen???

• Eboman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:34

Eboman

Ondertitel

Zit in deze update voor W98 :
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;EN-US;q232972

Maar als het goed is ook in driver5.cab

Signature

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 24 december 2001 16:39 schreef Eboman het volgende:
Zit in deze update voor W98 :
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;EN-US;q232972

Maar als het goed is ook in driver5.cab
Zit het in een cab bestand? Ik heb net even gekeken, maar driver5.cab staat er bij mij niet op. Misschien omdat ik een niet legale versie heb 8-)??? Maar ik ga even kijken op die link van je.

Verwijderd

Topicstarter
Als ik het goed begrijp staat er op die link een update te vinden van windows 98 naar windows 98SE. Snap ik niet helemaal, want ik zou toch zweren dat ik Win98SE al op mijn pc heb staan... Maar op die cd staat dit bestandje dus niet. Vaag.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net even gekeken naar de cd van win2000 en daar staat het bestandje wel op. Zit er nog verschil in of kan ik die gewoon gebruiken voor Win98?

Verwijderd

Topicstarter
Softwareprobleem opgelost. Maar nu ander probleem.

Check:
[topic=360438/1/25]

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-08 00:26

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

had ik ook, die .sys staan dan altijd in cab files op de cd..

Computer Specs

Pagina: 1