Toon posts:

Hp 690c zuipt inkt?!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo

wij hebben deze printer nou ongeveer 3 of 4 week en het zwarte inktpatroon is nu al op! (kleur is al op 75% volgens dat printer icoontje in de taakbalk) Ik denk ongeveer tachtig pagina's hiermee te hebben geprint, en allemaal op 'normal' quality.

Die kan toch nog lang niet leeg zijn? nog meer mensen met hetzelfde probleem?

vind dat hij trouwens wel vaak 2 velletjes meepakt en dan loopt de hele zooi vast :r

maar verder goed printerje hoor-lekker stil- *D

• p_m
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

p_m

Me too.

Daarom gebruik ik nu een 520... :)

Putting the bit in Biton since 1997

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

De inkpatronen die bij een printer zitten zijn zover ik wel eens hoor niet vol... Dus dit zou de oorzaak kunnen zijn... :{

(of dit waar is kan ik niet bevestigen)

• Diddle
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Bij mij ook, hij vreet inkt en Print ook nog eens niet al te mooi. Bovendien maakt dat ding een hoop herrie. Rommel.

• p_m
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

p_m

[edit: verkeerde topic, sorry!]

Putting the bit in Biton since 1997

• Diddle
  • Niet online
Op maandag 24 december 2001 16:27 schreef p_m het volgende:
Nee, dat ligt echt aan je Printer. Oh ja, Tuurlijk. :)

• Diddle
  • Niet online
Op maandag 24 december 2001 16:27 schreef p_m het volgende:
Ik ben weer lekker ruimteverspillend bezig hoor. Jemig! :?

Verwijderd

Topicstarter
goede marketing trick dan...die cartriges van die printer zijn toch 100+ gulden?..hebben weer een totaal andere vorm.

zijn er ook van die wecare goedkopere versies van te krijgen? want de kwaliteit werd er niet echt minder op.

Verwijderd

Herrie & strepen en af en toe weigeren te werken? :?
Dan moet je je printer schoonmaken! :)

Vooral die doorzichtige band achter je cartridgehouder moet je goed schoonmaken, en eventueel die zilveren stang/geleider ook schoonmaken en daarna een beetje oliën!

Verder: onder de cartridgehouder ook schoonmaken. Daar hangt waarschijnlijk vuil aan en dat veroorzaakt het strepen!

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 16:34
gewoon een refill kit halen, scheelt je klauwen met geld

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

• Tomas Zwinkels
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 29-11-2021

Tomas Zwinkels

graancirkels in m'n sokke

Hp haalt hun winst nu eenmaal uit het verkopen van de inkt, ze doen de inktblokies dus zeker niet helemaal vol, en om te zeggen dat de printer nu echt zuinig is met inkt valt ook wel mee..

Je kan gewoon met refils werken. als je netjes werkt gaat dit prima en scheeld je klauwen vol geld..

(nooit tegen de monteur zeggen als der iets mis is natuurlijk ;), niet dat de inkt er iets aan kan doen, maar dat doen zij je graag geloven)

Heaven is overrated... -[Al 4.5 jaar hetzelfde Usericon]- ::Trots op zijn pasieve Got gedrag::

Verwijderd

Topicstarter
het probleem is dat dat ding na 4 week al weer leeg is...als dat zo door gaat gaan we failliet

Verwijderd

De cartridges die bij nieuwe printers zitten, zijn altijd maar half gevuld. In de normale versie van de cartridges zit twee keer zoveel inkt. Maar het blijft duur......

• uibeltje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-06 15:57

uibeltje

Idiotheque

• Tomas Zwinkels
  • Laatst online: 29-11-2021

Tomas Zwinkels

graancirkels in m'n sokke

Op maandag 24 december 2001 20:33 schreef uibeltje het volgende:
of je koopt hier :)

http://www.inkclub.com/produkt.asp?Marke=hp&modell=DeskJet+690C
Hmm... ziet der goed uit..

Heaven is overrated... -[Al 4.5 jaar hetzelfde Usericon]- ::Trots op zijn pasieve Got gedrag::

• Disciplus-Simplex
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-05 00:58

Disciplus-Simplex

altijd wakker....

Ik dien de wetenschap en put daar vreugde uit.......

Verwijderd

Ik maar printen met mijn Canon maar het gaat verdomde langzaam om die losse tankjes leeg te spuiten >:) :D

Verwijderd

zijn er voor deze printer ook van die goedkopere 'WECARE' cartridges te krijgen?

Verwijderd

Op maandag 24 december 2001 23:09 schreef NiBoR het volgende:
Ik maar printen met mijn Canon maar het gaat verdomde langzaam om die losse tankjes leeg te spuiten >:) :D
[kan het niet laten]
Komt omdat die Canon zo baggertraag is denk ik ;)
[/kan het niet laten]

Verwijderd

Als je een nieuwe HP printer haalt zijn de patronen maar voor de helft gevuld

Verwijderd

De 690 is gewoon crapy, hij maakt niet echt mooie prints en
zuipt inkt. Niets aan te doen.

Maar dat van die 2 pagina's per keer heb ik niet. Misschien iets te dik papier ofzo.. :?

• GaveGozer
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 25-09-2025

GaveGozer

That's Me

en na een jaar hoor je gekraak en gepiep
net alsof er een paar tandwielen niet goed staan

TADA! de vaud van de 600 serie!
tandwieltjes gaan kapot en de printer is waardeloos!
zelfs (laten) schoonmaken heeft geen zin!

heb nu een 720C
stuk beter!

Ik was hier en ai 't nie geleuf dan maak ik ow so wat anders wies!

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-08 09:53
Ik heb mijn HP 695C al ruim een jaar op de kast staan :), alle drie de cardridge's heb ik leeg geprint en toen heb ik maar besloten dat ding nooit meer te gebruiken.

Gebruik nu weer mijn stokoude Epson Stylus Color, die patronen kosten maar FL16,50 voor zwart een Fl26,50 voor kleur. Dat zijn tenminste nog eens normale prijzen voor een cardridge.

He gratis inkt voor mijn oude printertje op www.inkclub.com :)

• rtgo
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-05-2025

rtgo

Lemmus Lemmus

Of juist te dun papier...

De stand "econofast" is vaak goed genoeg. Gaat veel sneller en scheelt bergen inkt.

Life of a Lemmus Total Hardware 1999

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

En vaak leveren ze bij nieuwe printers die kleine 20ml tankjes mee.
Die hele 600 serie is bout!
Compatibiliteit probs met oudere applicaties, usb probs, ga zo door.

Verwijderd

ik heb hierro nog een hp690c staan die het niet meer doet, als iemand hem wil hebben voor onderdelen ofzo moettie maar ff icq ofzo. Regio Den Haag

scheelt mij weer een ritje naar de stort(ps. inktpatronen zijn leeg :P )

Verwijderd

Topicstarter
vette miskoop dus :'(

Verwijderd

Ik heb hier nog een 697c staan, ook vervangen ivm lege inktpatronen. :9

• pep_82
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:29
Ik heb "had :(" de 670C, na twee en een half jaar (ja ik had geluk een betere) begon het ding te rammelen en te piepen, wat een klote printer. En die cartridges zijn helemaal niet te betalen, lekkere afzetters bij HP. Volgende wordt maar een Epson ofzo.

• kipfel
  • Laatst online: 15-08 23:29
Op maandag 07 januari 2002 12:35 schreef computerdude het volgende:
zijn er voor deze printer ook van die goedkopere 'WECARE' cartridges te krijgen?
ja, ik heb deze printer ook gehad, echt bagge ding :(, maar die wecare dingen kocht ik ook bijna altijd. Dus ze zijn er.

• SquareHugo
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-04-2022

SquareHugo

Eublepharis Macularius

Onze 690C werkt super. Nog nóóit problemen mee gehad. Behalve dan dat ie herrie maakt. En o ja, hij laadt soms het papier niet goed waardoor die "out of paper" begint te roepen. En hij zuipt inkt. En hij wil zich niet via het netwerk laten printen. Zuigding.

XBOX 360 Gamertag

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Dan zoek je ff op dit forum, want die 690c kan wel degelijk via netwerk printen. Use the search

• mutsje
  • Laatst online: 19:50

mutsje

Certified Prutser

je kunt voor een HP690C(+) ook cartridges van Pelikan krijgen. Voordeel elke kleur eigen container. Starterset kost 95 piek bij Hema. Ik zelf heb er een ouwe inzitten van Pelikan en print goed alleen kleur geel niet maar ja had ik kunnen weten want het ding is vet over datum heen hehehe. maar ja 25 piek beats 100 piek.. dan maar geen geel hehehehe. Z/W zou ie zuiniger moeten printen maar zoals al aangegeven boven de begininktcartridges zitten nooit vol.

dus voor kleuren zou ik overstappen op zo'n pelikanding. Trouwens die WELCARE dingen moet je niet in een HP proppen meestal een en al rottigheid.. das het fijne van HP die hebben dat redelijk goed dichtgetimmerd.

cheers

• Vavoom
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-12-2024
Op dinsdag 08 januari 2002 10:44 schreef mutsje het volgende:
je kunt voor een HP690C(+) ook cartridges van Pelikan krijgen. Voordeel elke kleur eigen container. Starterset kost 95 piek bij Hema. Ik zelf heb er een ouwe inzitten van Pelikan en print goed alleen kleur geel niet maar ja had ik kunnen weten want het ding is vet over datum heen hehehe. maar ja 25 piek beats 100 piek.. dan maar geen geel hehehehe. Z/W zou ie zuiniger moeten printen maar zoals al aangegeven boven de begininktcartridges zitten nooit vol.

dus voor kleuren zou ik overstappen op zo'n pelikanding. Trouwens die WELCARE dingen moet je niet in een HP proppen meestal een en al rottigheid.. das het fijne van HP die hebben dat redelijk goed dichtgetimmerd.

cheers
PELIKAN??!! :r Doe effe normaal. (No flame)

En dat je geen Wecare moet gebruiken, slaat al helemaal nergens op. Ik gebruik mijn HP690c altijd met Wecare cartridges. Nog geen problemen mee gehad. Perfecte print-outs. Mijn advies, probeer een cartridge. Mocht deze niet goed bevallen; gewoon mee terug naar de winkel. Daar krijg je zo een nieuwe voor, want de service van Wecare is echt perfecto mundo. :)

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Precies, en dat gezeik van HP dat je geen andere cartridges mag gebruiken omdat anders je garantie vervalt, kunnen ze niet hard maken! Wil je daar meer over weten check dan ff de consumentenbond.

• SmidsY
  • Laatst online: 16:57

SmidsY

hallo!?.............

Je kan zeggen wat je wilt maar de HP 600 serie is een van hun beste ooit. Ik heb nu al ruim 4 jaar naar alle tevreden heid een 670C en hij print nog steeds als de beste. Inktprijzen zijn wat aan de dure kant. Maar het rendement bij mij is gewoon zeer goed. Ik werk op een TD en van alle printer repairs die ik binnen krijg zijn die aan HP 600 series altijd op te lossen.

Als je hem goed onderhoud, dan blijft hij het perfect doen. En dat meerder vellen per keer pakken is simpel te verhelpen, je paperfeeder, zit een stukje kurk op, bevochtig dit met wat gedestileerd water. Helpt dat niet bevochtig de rubber papier transport wielen.

Het probleem is gelokaliseerd, het bevindt zich tussen het keyboard en de rugleuning.

Verwijderd

[b]
Ik heb hier een HP Deskjet 850C gehad, maar ook die vrat inkt bij het leven. Sinds 1,5 jaar heb ik nu een Canon BJC3000 die ik met Pelikan vullingen uitrust en die verbazend lang meegaan, en ik print heel veel A4 kleurenfoto's. Verder heb ik ook nog een Epson Stylus color 690C op de andere computer, die toch zuiniger is met inktverbruik als HP en net zo mooi, zoniet mooier op echt fotopapier. :)
Pagina: 1