Nee hij heeft hier al zitten posten... van mij maggie naar www.sesamstraatforum.nl ofzo.
Verwijderd
Das nogal matig Tom, ik wijs jullie alleen maar op een bug, ik heb Femme er al een ICQ'tje over gestuurd hoe ik het doe
Ik had niet door dat hier om een bug ging.
Femme post toch onder "Femme"?
Femme post toch onder "Femme"?
Profile (door klik) van Femme:
"Sorry, it appears that that user (Femme ) is no longer registered for our forums. No profile information is available for that user."
"Sorry, it appears that that user (Femme ) is no longer registered for our forums. No profile information is available for that user."
Tja, je kan dit soort grappen alleen maar tegenhouden door zelf de mogelijke variaties te reggen, maar dan moet je ook tig emailadressen hebben om bij elke nick op te geven.
Ik heb Kaj. als nick, die punt erachter was een toevalligheidje. Daarnaast heb ik net DJhairbear erbijgeregd om als Admin-mode off mijn mening te kunnen ventileren.
Daar heb je twee namen die een hoop variaties kunnen hebben...
Ik heb Kaj. als nick, die punt erachter was een toevalligheidje. Daarnaast heb ik net DJhairbear erbijgeregd om als Admin-mode off mijn mening te kunnen ventileren.
Daar heb je twee namen die een hoop variaties kunnen hebben...
UBB zou gewoon %-tjes helemaal en spaties aan begin of einde van een nick moeten weigeren, dan is het probleem opgelost.
K*t
, en ik maar denken dat het de echte Femme was
Dit is het einde van deze mededeling. De mogelijkheid tot reageren is aanwezig!
Verwijderd
Tsja... zo zie je maar weer hoe iedereen er in tuimeld, iedereen die niet verder kijkt dan z'n neus lang is. Als je ff beter gekeken had, had je gezien dat het maar een dolfijn adresje was, enz..
Zolang ik naast je nick levensgroot Junior Member zie staan weet ik wel hoe laat het is
Ik zag het in de topic lijst al: hij gebruikte GoG i.p.v. GoT, we kunnen dus ook wel raden waar deze self-proclaimed hacker vandaan komt...
Dan heb je in ieder geval nog niet errug veel je mening geventileerd (aantal posts: 0).Daarnaast heb ik net DJhairbear erbijgeregd om als Admin-mode off mijn mening te kunnen ventileren.
Dat zeg ik toch;
Het is net gebeurd, dus echt veel posts kunnen daar nog niet op staan...Daarnaast heb ik net DJhairbear erbijgeregd om als Admin-mode off mijn mening te kunnen ventileren.
oh ja... sorry, niet goed gelezen (laat en zo
)
NOT
Hij heeft alleen een beetje grootheidswaanzin
Hij heeft alleen een beetje grootheidswaanzin
Verwijderd
Femme kan zelf al die namen wel reggen... is geen punt als tie "All unrouted mail goes to: femmedudehimself" aan heeft staan op de mailserver. (voor de passw. mailtjes, kun je n.l. *@tweakers.net ervoor gebruiken.)
Pagina: 1