Toon posts:

Al meer bekend over Photoplay codes ??

Pagina: 1
Acties:
  • 2.177 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik weet dat er al een aantal topics zijn geweest over Photoplay. Maar het blijft een 8-) spel.
en die topics zijn nogal oud.

Nou had ik ff de Search gebruikt en een aantal dingen gezien over die codes, maar het lijkt mij toch dat er wel een universele code moet zijn, waarmee je bijv. gratis kunt spelen o.i.d. !?

Heeft iemand al zoiets gevonden, of weet iemand waar er meer info over te vinden is !?

groetjes TRoZZ

• rb338
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-01-2025
:Z

Even voor de duidelijkheid:

Er is een mini setup-code, die de winkelier zelf mag kiezen. Een universele is er niet. Met deze code kan je dus in de mini setup, het enige wat je daar kan doen is high scores wissen, het scherm kalibreren en advertenties instellen.

Voor het echte setup menu (waar je dus gratis spellen mee kan krijgen etc) is alleen toegankelijk dmv een rood knopje wat net onder het scherm zit, waar je dus nooit bij komt zonder die kast in elkaar te rossen.

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

haha cheats :)

Druk 4x rechts onder op het beeldscherm
2x linksonder
1x int midden.

Je bent nu in de god-mode :)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08-2025

Tim

Op maandag 24 december 2001 16:19 schreef geez het volgende:
haha cheats :)

Druk 4x rechts onder op het beeldscherm
2x linksonder
1x int midden.

Je bent nu in de god-mode :)
dat werkt niet |:( :)

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Op maandag 24 december 2001 16:40 schreef Timpie2000 het volgende:

[..]

dat werkt niet |:( :)
Duh! Dat snapt mun ass zelfs ;)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Verwijderd

Topicstarter
^^ ik kan me niet herinneren dat ik om cheats vroeg |:(

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-01 12:02
Er is WEL een standaard code: 3492

Meestal is die al veranderd.

Owjah wat voor knopje is dat?

Want photoplay werkt op een gewone pentium pc.

• 10us
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16-12-2020

10us

Quila

sorry voor het omhoogschoppen alvast, maar ik ben dus sinds 2 weken bezig met het ombouwen van o.a. photoplay kasten naar de euro.

Die standaard code wordt door de exploitant zelf ingesteld en is dus (als de exploitant een beetje slim is) op iedere kast anders.

Dat knopje zit dus in de linker onderhoek van het beeldscherm, maar daar heb je dus wel een sleutel voor nodig. Dat knopje is overigens om in de boekhouding van de machine te komen.

Photoplay kasten werken dus niet op een pentium. Het zijn voornamelijk Intel 486 DX4 100 mhz machines. Ik heb imiddels ook een aantal photoplay kasten gezien die op een AMD processor draaien. (let the flame war begin). verder hebben ze een Sis chipset, een seagate hd en een verschikkelijk dure monitor.
Dus liever geen bier meer over die dingen gooien dat vinden ze niet leuk.

Will work for food.

Pagina: 1