Toon posts:

AGP poort of niet????

Pagina: 1
Acties:

• rb338
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-07 12:59
Neuh, kzie niks....

• _Menno_
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-08 09:36
nee >:)

Verwijderd

Topicstarter
volgens alternate via de telefoon, zeggen dat er wel 1 op zit.

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-08 17:56

DarkSide

theres no place like ::1

nope.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Verwijderd

Topicstarter
maar als ze zeggen dat er 100% 1 op dat moederbord zit, moet ik dat dan geloven?

Verwijderd

Er zit wel 100% AGP poort op, alleen zit er 0% AGP SLOT op.
:)

Verwijderd

nou nee er zit er duidelijk geen op dus geloof ze maar niet :)

• Twarp
  • Laatst online: 23-04 22:35

Twarp

just grin...

Op maandag 24 december 2001 16:20 schreef PeeHaPee het volgende:
maar als ze zeggen dat er 100% 1 op dat moederbord zit, moet ik dat dan geloven?
Yep, anders stuur je em gewoon terug.
Bovendien moet je niet alle plaatjes meteen geloven, die je ziet, er zijn mensen die uit gemak gewoon maar een gelijkend plaatje gewoon ter voorbeeld neerzetten.

Meh ...

Verwijderd

AGP slot niet nee, AGP port kan nog. Zit ie ingebakken in de chipset, misschien samen met geluid en netwerk. Als er aan de achterkant een monitor aansluiting zit, dan heb je wel kans op een AGP port.

Verwijderd

Topicstarter
Dit staat op de info v\het moederbord

Dit bord heeft een VIA ProSavage. Dit bord heeft een VIA ProSavage KL133 chipset, 200 MHz FSB. Er zit een AGP 4x poort op. VIA® VT8364 ProSavageTM KL133 met geintegreerde graphic processor (32-bit visual rendering, S3TC texture compression, tri-linear filtered single-pass multi-texture imaging, hardware accelerated DVD en 32 MB memory support.) South Bridge: VIA® VT82C686B "Super South Bridge" PCI chipset Extra: WOL, WOR Support VIA® VT82C686B "Super South Bridge" PCI chipset

• DarkSide
  • Laatst online: 22-08 17:56

DarkSide

theres no place like ::1

Het is idd best mogelijk dat er een onboard videokaart op het mobo zit. En dat deze idd is aangesloten op de AGP bus.
Je videokaart maakt dan wel gebruik van de aparte bus en alle voordelen daarvan.
Maar op dit plaatje kan je geen AGP video kaart plaatsen omdat er geen AGP slot is om hem er in te plaatsen.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Verwijderd

Op maandag 24 december 2001 16:25 schreef PeeHaPee het volgende:
Dit staat op de info v\het moederbord

Dit bord heeft een VIA ProSavage. Dit bord heeft een VIA ProSavage KL133 chipset, 200 MHz FSB. Er zit een AGP 4x poort op. VIA® VT8364 ProSavageTM KL133 met geintegreerde graphic processor (32-bit visual rendering, S3TC texture compression, tri-linear filtered single-pass multi-texture imaging, hardware accelerated DVD en 32 MB memory support.) South Bridge: VIA® VT82C686B "Super South Bridge" PCI chipset Extra: WOL, WOR Support VIA® VT82C686B "Super South Bridge" PCI chipset
geen AGP-slot dus.....

• Rheptor
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-03 17:10
ja een geintregreerde videokaart met agp 4x snelheid

of lees ik dat verkeerd :P

Verwijderd

Ja, geintegreerde AGP. Die "32 MB memory support" neemt ie dan ook van je RAM geheugen dat je erin zet, dus als je 64Mb erin zet, heb je 32Mb over voor Windows.
edit:
En zoals ik al eerder zei, er zal een monitor aansluiting aan de achterkant van dit mobo zitten

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:04

Fuelke

Forza Ferrari

Geen AGP slot de bespeuren op die foto.
Naar mijn bescheiden mening valt dat mobo wel tegen, geen AGP slot, slechts 3 PCI slots (heb je zo vol denk ik) en slechts 2 DIMM-geheugenbanken.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Verwijderd

da wordt solderen :P

Verwijderd

Op maandag 24 december 2001 16:32 schreef Fuelke het volgende:
Naar mijn bescheiden mening valt dat mobo wel tegen, geen AGP slot, slechts 3 PCI slots (heb je zo vol denk ik) en slechts 2 DIMM-geheugenbanken.
Met 512Mb/1024Mb dimms op de markt, en naar ik vermoed minimaal een Realtek integrated network kaart, mogelijk ook nog integrated sound, proberen ze zoiets tegenwoordig aan de man te brengen.

Dit lijkt me trouwens een Baby ATX board, dus stop die eens in een tower en ga je dan afvragen wat je met de rest van de ruimte moet doen :P

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

ER is toch duidelijk zichtbaar een VGA aansluiting aanwezig op dit bord.

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:33

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
gewoon een bagger bord

Tweakers Discord

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Gewoon even vragen of er daadwerkelijk een AGP-slot opzit, en afspreken dat je 'm terug mag sturen als het niet zo is. :)
Wij doen dat ook weleens: een gelijkend plaatje pakken voor een product als we in tijdnood zitten voor de nieuwe catalogus.

En verder hoort dit niet in HA maar in PMG thuis.

Verwijderd

zit er volgens mij geen op makker >:)
Pagina: 1