Kijk nou naar deze meneer, deze meneer kan het woord search waarschijnlijk heel goed spellen en searched ook regelmatig naar antwoorden (sorry ben melig vandaagOp maandag 24 december 2001 17:18 schreef Nld.DarIPP het volgende:
[topic=296694/1/25]
binnnen 3 min had ik het antwoord. Had jij ook wel gekund denk ik
Verwijderd
Als je er zo gek van bent had je vast ook al bij de andre gta3 topics gekeken...
neem ik aan
KOOP EEN PS2!! Kan je lekker met je vrienden (hebben tweakers vrienden dan?!?!) languit op de bank missies voor Donald Love uitvoeren..
[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."
Maart 2002 komt die toch hij was weer uitgesteld, Ik heb hem alOp maandag 24 december 2001 16:09 schreef Koeschaap het volgende:
hij is niet uit
komt in feb.
en dat had je zelf wel uit kunnen vinden lijkt me
Verwijderd
StoerOp dinsdag 25 december 2001 00:16 schreef Pimpimmers20 het volgende:
[..]
Maart 2002 komt die toch hij was weer uitgesteld, Ik heb hem alPS2
Zupahphat... alleen hoeveel fps ?Op dinsdag 25 december 2001 00:16 schreef Pimpimmers20 het volgende:
[..]
Maart 2002 komt die toch hij was weer uitgesteld, Ik heb hem alPS2
Verwijderd
Denk het wel... wacht maar lekker af...Op dinsdag 25 december 2001 00:26 schreef Saekerhett het volgende:
PS, gaat GTA 3 goed doen op mijn peecee![]()
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Ik wacht................is ie dr alOp dinsdag 25 december 2001 00:27 schreef Marv het volgende:
[..]
Denk het wel... wacht maar lekker af...
Vet man!!! Dat ie goed doet!!
Teveel vodka?Op dinsdag 25 december 2001 00:31 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik wacht................is ie dr al![]()
Vet man!!! Dat ie goed doet!!
ProtocoLAN.be: De beste LAN van de Maaskant
Verwijderd
hehe.. ik ook niet snapOp dinsdag 25 december 2001 00:41 schreef -hfl-xenon het volgende:
[..]
Teveel vodka?
Op dinsdag 25 december 2001 00:16 schreef RaZoR2k het volgende:
, jaja nou die gta3 is wel een beta uit al s je hem wilt hebben moet je maar ff op een kazaa server kijken , ze werken
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Hoe laat precies?Op dinsdag 25 december 2001 01:34 schreef Demolition-Man het volgende:
hoogstwaarschijnlijk 4 maart!
Nou dan wacht ik wel tot maart '02
Boeie.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Dit topic is gesloten.
![]()