Toon posts:

banner op mainpage "on top"

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als de banner op de hoofdpagina in flash is, gaat ie volgens mij altijd "on top" zitten.
het zal dus niet aan mn browser liggen(IE5.5).
Het lijkt me dat jullie dit toch wel weten, maar dat zal dan toch blijkbaar wel niet, anders maak je niet zo'n fout...
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/swaaij/magweg.gif

• Firefox
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08-09-2024

Firefox

Een Vurig Vosje

zucht... keer nummer 65536^20

hoe vaak gaan we dit nou nog uitleggen.

Je veronderstelling is HELEMAAL fout. wij zijn er weldegelijk verdomde goed van bewust dat het gebeurt, en we kunnen er NIETS aan doen.

IE dwingt flash banners altijd bovenaan in CSS. resultaat is dat een flashbanner ook altijd boven een menutje wordt getoont.

Flashbanners zijn oorzaak van meer problemen, en dit is dan ook de laatste die als ie eenmaal uit rotatie gaat het probleem lekker met zich mee neemt.

Dit is overiges een vraag/opmerking die dus al enige honderden zoniet duizenden keren gesteld is. (wordt bijna tijd om dat in de FAQ te zetten...)

Better to have loved and lost then never loved at all... yeah right.

Verwijderd

Topicstarter
Het waren goeie bedoelingen.
en we kunnen er NIETS aan doen.
Geen flashbanners accepteren.
Dit is overiges een vraag/opmerking die dus al enige honderden zoniet duizenden keren gesteld is. (wordt bijna tijd om dat in de FAQ te zetten...)
Als honderden mensen er iets over zeggen, dan is het misschien tijd om er iets aan te doen, geen flashbanners accepteren.

(sorry voor de ONTZETTENDE overlast)

groeten :)

• Firefox
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08-09-2024

Firefox

Een Vurig Vosje

zeggik dus... dat besluit was al genomen... :)

die gaan er ook uit, en worden niet meer geaccepteerd.

overigens lijkt me dit eerder een vraag voor lieve adjes, en voor archief doeleinden zallikem daar ook heen verplaatsen.

Better to have loved and lost then never loved at all... yeah right.