Allo iedereen! Ik ben aan het experimenteren met mail enzo, alles werkt opzich wel, alleen vind ik fetchmail zo 'star'. Ik zit NIET te wachten op replies die me vertellen waarom fetchmail wel goed werkt, maar ik wil graag puur alternatieven! Alvst bedankt!
Er zijn niet zo gek veel alternatieven voor fetchmail.
Wat vind je niet goed aan fetchmail, geef eens wat concretere info.
Vind je de configuratie te star, of te weinig mogelijkheden?
Wat vind je niet goed aan fetchmail, geef eens wat concretere info.
Vind je de configuratie te star, of te weinig mogelijkheden?
Wat ik niet voor elkaar krijg, is dat fetchmail ieder bericht, direct na het gedownload te hebben, wist. Nu is het zo, dat het bericht 'gemarkeerd wordt om te wissen', maar pas aan het einde van de sessie werkelijk gewist wordt. Ik heb een account bij Yahoo Mail, en dat is niet zo geweldig qua POP3. Als ik dan bijvoorbeeld 30 berichten heb (nieuws e.d.), met een totale grootte van 4 MB, en ik ga die downloaden en bij message 15 blijft Yahoo steken (hoe vaak is me dat niet gebeurd!), dan komt er een timeout, wordt de verbinding verbroken, en de volgende keer staan er nogsteeds 30 berichten!
Het kan zijn dat ik het niet goed geconfigged heb hoor, of dat ik uit me nek %%%, maar volgensmij gebeurt dit dus!
Het kan zijn dat ik het niet goed geconfigged heb hoor, of dat ik uit me nek %%%, maar volgensmij gebeurt dit dus!
Verwijderd
Als dat je enige probleem is dan zou ik als ik jou was even naar de configuratie kijken, of anders zelf iets erin hacken. Is dat niet je enige probleem, dan moet je even op freshmeat kijken, denk ik.
Maar het kan toch niet zo zijn dat ik de enige ben met dat probleem? Is er nou niemand anders die daar ook last van heeft?
Meeste mensen lezen eerst het manual van het programma, en gaan dan pas klagenOp donderdag 27 december 2001 16:25 schreef CyberKnutselaar het volgende:
Maar het kan toch niet zo zijn dat ik de enige ben met dat probleem? Is er nou niemand anders die daar ook last van heeft?
Tik voor de gein eens in : man fetchmail, en scroll dan door, totdat je de optie -e ziet staan, et voila
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Pagina: 1