Toon posts:

Casemodding?!?!

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Naar aanleiding van dit topic: DOE EFFE NORMAAAAAAAAL MAN!

Waarom...? waarom...?? WAAROM?!?!

Die koffer is opzich nog wel grappig/handig. De rest is naar mijn mening eigenlijk alleen maar lelijker geworden. En over die 23 koelers in je kast: haal van dat geld dat je er aan uitgeeft gewoon een iets duurdere processor.

Kan iemand mij nog 1 keer uitleggen wat het nut van overklokken is nu we processoren van 1500-2000Mhz hebben? Ik kon het met behulp van de search niet vinden.

Verwijderd

Overclocken is een sport /hobby.
so what als het niet nuttig is...

Je probeert het maximale uit je systeem te halen, dus WAAR VOOR JE GELD

en deze vraag is al 10000x gesteld, als het je niet aanstaat is dit forum niet voor jou :?

doei

Verwijderd

boring :z

• Bramster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:19
pfff.....het is gewoon leuk om te doen, en je hebt eens wat anders dan alle andere...

en overclocken is gewoon meer voor je geld krijgen, en het is eigenlijk ook een soort hobby

• TDLofCC
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-06 09:27
Als je nix nuttigs heb te zeggen, pl**r dan op ... |:(

Maar dat overclocken ... het is gewoon leuk om het uiterste te persen uit iets wat je gekocht heb ...
En dat koelen is ook weer leuk om te kijken of je dan NOG hoger komt.

En ja, idd, je kan voor het zelfde geld een snellere processor kopen ... maar waar is het vermaak dan ?

Heb je een brommer ?
Opgevoerd ?
Goh, is toch hetzelfde, dus dat is ook niet nuttig ?
-----
En het keesmodden, het nut ervan ?
IS ER NIET, meestal dan, het is gewoon leuk om te doen.
Het is een hobby, verslavend, maar nog steeds een hobby.

Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.

• insan1ty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-03-2023
slotje?

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-08 11:31
<li> Leuk om te doen
<li> Meer waar voor je geld
<li> Patsen :P
<li> Het houd je van de straat

Het is gewoon voor de fun hoor :)

• Fanman
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 21-08 13:23
Op maandag 24 december 2001 15:30 schreef Insomnia het volgende:

Kan iemand mij nog 1 keer uitleggen wat het nut van overklokken is nu we processoren van 1500-2000Mhz hebben? Ik kon het met behulp van de search niet vinden.
Wat doe jij hier op Tweakers.net ?????
Mischien zegt de naam TWEAKers.net je iets ??
|:(

• tspawn
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-08 14:57
Hey hoe meer koelers, hoe beter je kan horen of dat je pc go aanstaat :) .

Ach ja tuurlijk kan je een zwaardere proc. kopen, maar das lang zo leuk niet . maar dat is hetzelfde als met auto`s ?? Die werden soms ook voor duizenden guldens getund, terwijl ze voor het zelfde geld het standaard topmodel hebben.....

Verwijderd

ga je paardrijden als paarden om te :r-en vind?
ga je bij modelbouw als je daar niet van houd??

• Daan
En niet iedereen heeft een processor van 1500-2000MHz, alleen al om het feit dat sommigen die niet kunnen betalen. En hey kom op, we zitten hier op Tweakers.net he :)

Verwijderd

Topicstarter
Hee laten we het netjes houden he... ik roep ook niet tegen jullie op te pleuren.

Maar goed, jullie doen het dus voor de sport. Bedankt voor de 'vriendelijke' antwoorden... |:(

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

overclocken is gewoon voor de kick, en het casemodden is om niet bij de grijze massa te horen... :)

je hebt dan iets speciaals, je kunt je eigen creativiteit er in kwijt...

iemand die zelf kerstkaarten maakt ga je toch ook niet tegen schreeuwen: waarom maak je die dingen, je kunt ze ook kopen!

• RedC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-03-2025
beetje een zinloze topic vind ik. Het is toch een hobby net als een andere!

• cool0
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-06 16:49

cool0

het heet niet voor niets TWEAKERS! :) maar ik zie het nut er ook niet van hoor je merkt het snelheids verschil tochniet meer als je cpu nu 1800 mhz loopt of 2000 .

Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend

• TDLofCC
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-06 09:27
jah sorry hoor ... maar je zit op tweakers net ...
dus het is een beetje vage vraag om hier te stellen ...

Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 24 december 2001 15:40 schreef Phreak het volgende:
En niet iedereen heeft een processor van 1500-2000MHz, alleen al om het feit dat sommigen die niet kunnen betalen. En hey kom op, we zitten hier op Tweakers.net he :)
True... Alleen viel het me op dat iedereen de laatste tijd z'n dikke Athlon XP aan het overklokken is. Wel zo'n 1500-2000Mhz processor dus.

Over dat we op Tweakers.net zitten: tja heb je gelijk in. Vroeg het me gewoon af. Heb het tot zo'n 2 jaar terug ook wel gedaan. Toen won je er nog wel veel snelheid mee, vind het nu echt totaal nutteloos... ach, smaken verschillen ;)

• HielkeJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Op maandag 24 december 2001 15:30 schreef Insomnia het volgende:

Waarom...? waarom...?? WAAROM?!?!

Die koffer is opzich nog wel grappig/handig. De rest is naar mijn mening eigenlijk alleen maar lelijker geworden. En over die 23 koelers in je kast: haal van dat geld dat je er aan uitgeeft gewoon een iets duurdere processor.

conclusie: Doe zelf ff normaaal man |:(

• Daan
Goed, we zijn eruit :)
Slotje :P
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.