Hij's niet getrashed hoor.
Staat er gewoon nog hoor.
Was gewoon een grapje.
Who is John Galt?
Kort daarvoor ging ook dat topic op slot.
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/360008Op maandag 24 december 2001 15:31 schreef bazs2000 het volgende:
Er was ook nog een ander topic, maar daarvan heb ik de link nu niet meer, maar daarnet kreeg ik een foutcode 6 toen ik hem wilde openen.
Kort daarvoor ging ook dat topic op slot.
Maar doe niet zo moeilijk, het was gewoon een grapje.
Who is John Galt?
om antwoord te geven op je topictitel
Ik vroeg mij dit alleen af.
Oeps, sorry dan dat ik dit draadje geopend heb.Op maandag 24 december 2001 15:38 schreef Rancor1984 het volgende:
Haha, sorry, was ff geinen van AzzKickah en mij, met een leuke inval van LuNaTiCLeuke humor
Ik dacht dat er rare dingen aan de hand waren, zeker na het zien van die foutmeldingen.
Dit is dan de verklaring.
moet ik dit nog gaan uitleggen
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Voor mij niet meer.Op maandag 24 december 2001 15:45 schreef LuNaTiC het volgende:
LOL
moet ik dit nog gaan uitleggen![]()
![]()
You have the right to remain silent
everything you say will be misquoted
and used against you in a court of law
Ja eigenlijk wel jahOp maandag 24 december 2001 15:45 schreef LuNaTiC het volgende:
LOL
moet ik dit nog gaan uitleggen![]()
![]()
nou vooruit, speciaal voor Nielsz:Op maandag 24 december 2001 16:08 schreef Nielsz het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel jah
Die Azzkicker had een vago topic (BRUUT!!!) geopend, die ik op slot deed met 'en dicht :P'
Daarna kwam er een topic, waarin Rancor hem felicitieerde (en ik kon natuurlijk wel raden dat ze hadden afgesproken om zo snel mogelijk een slotje te krijgen). Daarom heb ik snel BRUUT!!! weer geopend, en mn post getrashed. Om vervolgens in dat 'felicitatie-draadje' net te doen alsof ik van niks wist en dat ik het topic nooit op slot heb gezet
BLijkbaar was dit voldoende reden om Mulder en Scully erbij te halen en dit topic in LA te openen
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
zeg maar zo'n typisch geval van: je had er bij moeten zijnOp maandag 24 december 2001 16:31 schreef Nielsz het volgende:
Ah
Dat heb je als je te laat de topics leest, dan is de grap al geweest enzo
Yup, hij was idd leuk!Op maandag 24 december 2001 16:32 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
zeg maar zo'n typisch geval van: je had er bij moeten zijn
En dit soort reacties helemaal!
Haha, idd, leuke na-pretOp maandag 24 december 2001 16:41 schreef BreadFan het volgende:
[..]
Yup, hij was idd leuk!
En dit soort reacties helemaal!
Verwijderd
Ik weet niet waarom er nog moet uitgelegd worden waarom deze op slot is gegaan.
Ondertitels en icon's kunnen uit in de prefs.Op maandag 24 december 2001 17:44 schreef LuNaTiC het volgende:
Rest mij nog een vraag voor de topicstarter: waarom staan er op jouw dump geen icons, kleur en status
Maar waar is Lunatic 's status en kleurtje naartoe ?
Idd
"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"
dus ik was niet de enige die dit opvielOp maandag 24 december 2001 17:56 schreef tomsworld het volgende:
[..]
Ondertitels en icon's kunnen uit in de prefs.
Maar waar is Lunatic 's status en kleurtje naartoe ?
Idd
(misschien een matige fotosoep
Sorry voor de late reaktie, ik moest er gister weer vandoor.Op maandag 24 december 2001 17:44 schreef LuNaTiC het volgende:
Rest mij nog een vraag voor de topicstarter: waarom staan er op jouw dump geen icons, kleur en status
Dat die dump er anders uitziet komt door het feit dat ik al op "Post reply" had gedrukt.
En dat verdwijnt er eea.