Vervelende puber...

Pagina: 1
Acties:

• Firefox
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08-09-2024

Firefox

Een Vurig Vosje

jah, en jullie reageren er zo heerlijk op.

die gozer ligt 100% zeker weten in een deuk achter zijn PC omdat jullie je er zo over op naaien...

wat moet ik er aan doen? zijn berichtjes trashen? dan kan ik meteen 70% van de overige berichtjes editen. -> onzinnig
naar de trashcan dan maar? zegget maar hoor...

Better to have loved and lost then never loved at all... yeah right.

• Agent-X
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Leef je uit. Als het je niet boeit doe je niets. Persoonlijk vind ik het een forum verzieken. Ik ben dadelijk de kroeg in ;)..nog maar een uurtje..

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08-2025
Neuh Firefox.. die persoon ligt niet in een deuk achter zijn puter... hij is zéér gestressed omdat ie zich ergert aan wéér een onzinnige poll. Dat blijkt al uit zijn eerste posting. Hij is nu zeer cynisch bezig.

Wel creatief overigens.. :)

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

• Diadem
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-05-2023

Diadem

fossiel

Inderdaad. Die gast uit gewoon op een zeer creative manier zijn ongenoegen. Ik ben blij dat ie het zo doet en niet door echt te gaan flamen. Hij gaat vrij ver, maar om dat nu af te gaan straffen?

Lijkt mij niet nodig.

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett

• Diadem
  • Laatst online: 31-05-2023

Diadem

fossiel

Ik moet zeggen dat ie zich in die 2e thread (die link stond er eerst nog niet!) al een stuk vervelender gedraagt.
Maar nog vind ik je reactie op hem overdreven.

mijn persoonlijke mening

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett

• Agent-X
  • Niet online
Ach kom op zeg. Je ongenoegen uiten ok. Maar om om de 3 post weer zon ehh -creatieve- post te plaatsen is gewoon verzieken. Ik kan snappen dat je het geen leuke post vind omdat het al vaker gepost is, maar dan hoef je dat niet op zon manier duidelijk te maken. Erg kinderlijk..
Nogmaals, ik slaap prima vanacht maar om te zeggen dat dit een normale manier van posten is gaat er bij mij niet in...ik heb mensen om veel minder een ehh..standje zien krijgen.

• Hyp Hyper
Haha.. inderdaad. In die tweede thread is ie niet meer creatief, maar grof en 'schelderig'.

Ik heb gelijk en Firefox niet. :) :) :) :) (hij ligt niet in een deuk van het lachen, maar van de stress)

• Bomberman
  • Laatst online: 20-01 15:31
Bannen die gast. Die twee threads zijn niet de enige waar ie vervelend loopt te doen (hij doet bijna niet anders eigenlijk). En Hyp Hyper ... ik wist niet dat je van stress ook al moest lachen ;) ... ik niet iig!

PC Specs

• Hyp Hyper
Bomberman:

Beter lezen! Hij ligt in een deuk van de stress.. niet van het lachen! :)

Van stress krijg je rimpels.. hij een deuk.

• stinger
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-12-2025

stinger

RAG

Die gast zuigt man

• Bomberman
Oh sorry :) ... ik dacht dat in een deuk liggen toch wel te maken had met lachen, maargoed. Hij ligt dus in een deuk van de stress ...

PC Specs

• Coppertop
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Ik vond zijn gedrag opzettelijk sfeerverpestend. Z'n username is gebanned.

• Bomberman
Hmm ... nice job alleen nu post ie alweer onder de orginele naam SALRIJN2: http://gathering.tweakers.net/Forum5/HTML/003389.html (waar ie al meteen weer begint te schelden trouwens) ... kun je zijn IP niet blocken?

PC Specs

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Meneer heeft een dynamisch IP, dus dat wordt wat moeilijk zonder anderen voor het hoofd te stoten.
Deel 2 staat inmiddels ook in de vriezer; mijns inziens heeft hij een enorm bord voor z'n kop.

• PcDealer
  • Laatst online: 19-02 22:20

PcDealer

HP ftw \o/

In de tweede thread begint die gast met ziektes te smijten.

Ik denk dat er genoeg mensen zijn die daar niet van gediend zijn.

Make an example!

LinkedIn WoT Cash Converter

• Tim
  • Laatst online: 04-08-2025

Tim

Ban Salrijn* :)

Verwijderd

Ik denk dat de ervaring onderhand leert dat een paar keer de username blokken genoeg is om ze of tot inkeer te brengen of te laten verdwijnen . Dus gewoon z'n beloop laten , af en toe de username blokkeren en het probleem lost zichzelf op .

• PcDealer
  • Laatst online: 19-02 22:20

PcDealer

HP ftw \o/

LOL!

LinkedIn WoT Cash Converter

• Agent-X
  • Niet online
Goh..er is iets aan gedaan..beter
was ik in ieder geval niet de enige die er moe van werd..
Pagina: 1