Virussen? Scan ze hier!
Er waren 3 admin's tegelijkertijd erbij
serieus, ik had een message ge-edit. AcidBurn had nog een andere message ge-edit, toen wou ik hem closen, bleek dat Daniel hem al had geclosed (kreeg een error toen ik hem closede, dat ie al dicht zat).
da's pas Teamwork
da's pas Teamwork
jep.. idd goed teamword, zonder het van elkaar te weten
(viel me ineens op, dat er een edit van Tom tussen zat
)
ik wilde, net als Tom, de thread sluiten... had dat ook al aangegeven in de reply die ik veranderde, en toen bleek dat daniel hem _net_ gesloten had
gaat wel lekker snel, op deze manier
/me w8 eik nog op een reply van daniel in deze topic, dus gooi ik hem nog ff niet dicht.. dat mag daniel doen
ik wilde, net als Tom, de thread sluiten... had dat ook al aangegeven in de reply die ik veranderde, en toen bleek dat daniel hem _net_ gesloten had
gaat wel lekker snel, op deze manier
/me w8 eik nog op een reply van daniel in deze topic, dus gooi ik hem nog ff niet dicht.. dat mag daniel doen
Kun je lang op wachten...
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
grin... die gauwsah is knap hardleers trouwens... netjes Acid.
Better to have loved and lost then never loved at all... yeah right.
Verwijderd
En ik baal er van dat als ik mensen vraag niet iets illegaal te posten er toch weer een junior langsfiets met een linkje ..
*grin*, die teambuildingsessie heeft toch nog nut gehad
jah, wanneer doen we de volgende Survival tocht oh grote organisator??
(don't even think like me doing one btw ... )
(don't even think like me doing one btw ... )
Better to have loved and lost then never loved at all... yeah right.
hlpdsk:
Als jij een peuter aan de verkeerde kant van zn lollie ziet zuigen pak jij hem nog af om hem bestraffend toe te spreken zeker ?
(lache
)
Ik heb geen problemen met je ofzo hoor, maar deze opmerking vind ik toch wel een lekkere fluim waard eigenlijk. Mafkees. Hoe lang loop jij hier nou helemaal rond? Hoe lang loop IK hier nou helemaal rond? Hoe lang lopen de meeste adjes hier nou helemaal rond? WTF maakt dat uit?En ik baal er van dat als ik mensen vraag niet iets illegaal te posten er toch weer een junior langsfiets met een linkje
Als jij een peuter aan de verkeerde kant van zn lollie ziet zuigen pak jij hem nog af om hem bestraffend toe te spreken zeker ?
(lache
Verwijderd
LAat ik het dan zo fraseren : Ik vind het niet leuk als iemand (however lang hij al wel of neit post) een linkje post waar ik specifiek niet om gevraagd heb.
Nou blij.
Maar het zijn nou eenmaal meestal de juniors ..
Maar het zijn nou eenmaal meestal de juniors ..
Pagina: 1