strengheid

Pagina: 1
Acties:

• NightOwlNL
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02-10 21:19
Beste Phreak

ik zie dat je op OC&CM een heel aantal topics dicht hebt gegooit die niet voldoen aan de nieuwe regels die je gesteld hebt....

nu vroeg ik me af, zou je misschien wat minder snel zoiets dicht willen gooien, ik weet het is wel legitiem, maar een heleboel mensen moeten nog wennen aan heel dit nieuwe systeem, dus mijn vraag is zegmaar, als je de zaak op slot gooit, zet er dan ook ff in het kort bij welk deel ervan fout is, daar leren vooral de newbe's wat van, of wijs ff op dat sticky topic zonder em dicht te gooien

is misschien iets meer werk maar het komt de gezelligheid op GOT wel ten goede

(bij de weg, dit is gewoon een suggestie, naar aanleiding van een ander topic hier in lieve adjes over kortaf reageren

• BreadFan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Op maandag 24 december 2001 14:35 schreef MR_WAZOO het volgende:

nu vroeg ik me af, zou je misschien wat minder snel zoiets dicht willen gooien, ik weet het is wel legitiem, maar een heleboel mensen moeten nog wennen aan heel dit nieuwe systeem, dus mijn vraag is zegmaar, als je de zaak op slot gooit, zet er dan ook ff in het kort bij welk deel ervan fout is, daar leren vooral de newbe's wat van, of wijs ff op dat sticky topic zonder em dicht te gooien
Het lijkt mij dat men er maar aan moet wennen om de FAQ te lezen?

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Dat lijkt mij ook en dat lijkt mij geen slechte ontwikkeling. Het is hier geen 06 lijn waar je tegen F4,78 per minuut alle vragen mag stellen die in je opkomen, ook al is het vrij simpel... zo simpel dat het in de FAQ staat. Dat je iets niet weet/begrijpt, is niet erg. Dat je het vertikt de FAQ te lezen met als doel om wijzer te worden daarentegen weer wel.

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-11 21:03
Het is er i.i.g. wel beter op geworden de laatste tijd.

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Er staat een topic boven aan de lijst:

*** Voordat je een topic opent, DIT LEZEN !! ***

Dit lijkt mij wel opvallen en de inhoud is nou niet echt heel moeilijk :{

• NightOwlNL
net ook in een ander ding gereageerd

wat mij betreft mogen topics over koelers wel zo dicht, tenzij het een ongetest nieuw type is, maar dingen zoals een schema voor een baybus of een schakelingetje om een ccfl aan te sturen hoeven niet direcht dicht lijkt me

denk er ook eens aan dat sommige mensen specifieke dingen willen weten die niet op internet te vinden zijn

bijvoorbeeld het knightridertopic, je zou kunnen zeggen, zoek eens op internet of utfs, maar de knightrider schakeling zoals die in de originele auto zat is nergens trug te vinden, omdat daar nooit een schema van gemaakt is omdat dat ding onbegrijpelijk inmekaar scheen te hebben gezeten.....
vandaar mijn vraag, kan er ff bijgezet worden waarom iets dicht gaat of als iemand genoeg onderzoek heeft gedaan en iets dichtgegooid word dat het dan gewoon weer open kan...

staat zogezegd iets vriendelijker

• NightOwlNL
Op maandag 24 december 2001 14:52 schreef OProg het volgende:
Er staat een topic boven aan de lijst:

*** Voordat je een topic opent, DIT LEZEN !! ***

Dit lijkt mij wel opvallen en de inhoud is nou niet echt heel moeilijk :{
die zie ik net 2 dagen staan.... euro word ook niet in 1 dag ingevoerd:)

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Aan de andere kant: nieuwe regel, oude reut geliujk opruimen. Ziet het er direct netjes uit.

Moeten iig wel de dingen die tenenkrommend simpel zijn op slot gaan, niet de knightrider-discussies a la bla 300 replies.

Incubatietijd, neuh, forumverloop is daar te hoog voor. Beetje coulantie mod erbij (phreak kennende niet zo'n probleem) -> probleem opgelost.

• NightOwlNL
deze had volgens mij niet gesloten hoeven worden

[urlhttp://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/359715/1?limit=25[/url]

de persoon in kwestie heeft wat leuks gevonden en dit apparaat is een exotisch stukje hardware, dus zal niet snel info over te vinden zijn....

correctie heb nog ff gezocht, maar volgens mij mag hij er best over kletsen in oc&cm, want hij wilde graag ideen hebben om dit ding eventueel te modden

• NightOwlNL
nog een reply van mij, ik zag net dit topic
[topic=359952/1/25]

dit is hoe ik het bedoelde phreak, veel subtieler:)

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:58
Het ligt er maar net aan wat voor topics het zijn he. Is de inhoud groot, dan zal ik er minder snel een slotje op zetten dan als iemand er 1 zinnetje met een vraag heeft neergezet. Als alleen de topictitel fout is doe ik zoals in bovengenoemd topic alleen een berichtje dat ze er ff op moeten letten.

Eigenlijk wil ik gewoon ff duidelijk maken dat ze simpel het stappenplan moeten volgen en niet zomaar ff een topicje openen. Zoals in het <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/359380/1?limit=100">stappenplan</a> uitgelegd wil ik gewoon dat OCM er wat verzorgder bij gaat lopen en dat het niveau wat hoger wordt.

• NightOwlNL
om t niveau omhoog te krijgen hoef je alleen maar alle welke cooler en waar lcd/ccfl/neon/fanguardtopics te sluiten met verwijzing naar die sticky dinges met die winkel url's :D

de rest is meestal wel boeiend:)

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Op maandag 24 december 2001 17:46 schreef Phreak het volgende:
Het ligt er maar net aan wat voor topics het zijn he. Is de inhoud groot, dan zal ik er minder snel een slotje op zetten dan als iemand er 1 zinnetje met een vraag heeft neergezet. Als alleen de topictitel fout is doe ik zoals in bovengenoemd topic alleen een berichtje dat ze er ff op moeten letten.

Eigenlijk wil ik gewoon ff duidelijk maken dat ze simpel het stappenplan moeten volgen en niet zomaar ff een topicje openen. Zoals in het <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/359380/1?limit=100">stappenplan</a> uitgelegd wil ik gewoon dat OCM er wat verzorgder bij gaat lopen en dat het niveau wat hoger wordt.
Ok, sorry dat nou net als ik zo'n onderwerp wil aansnijden niet rond kijk of er al een is geopend... :P

Nu ik het hier zo even heb door gelezen ben ik het er wel mee eens. Precies wat ik eigenlijk ook even wilde horen van jullie kant (zowel mod als user).

Huur mij in als freelance SEO consultant!

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:58
Dat is mooi om te horen :)

• NightOwlNL
Phreak moet deze nog open blijven?? geloof dat t probleem al opgelost is...
Pagina: 1