sb live value probs

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

• marsian
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:02
Van het ene moment op het andere geeft mijn sb geen geluid meer. Ik heb de instellingen op 4 speakers gezet en mijn versterker op de 2e uitgang gezet, en nu doet ie het wel! eg vaag!

- Weet iemand hoe dit kan??
- Is de kwaliteit van die 2e uitgang gelijk aan die van de 1e, aangezien deze bedoelt is voor als je een extra setje boxen naast je hoofd boxen wil aan sluiten?

• marsian
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:02
shit! ontdek net dat die 2e uitgang alleen bij muziek, films en games werkt! niet in win zelf!

Verwijderd

Ehm... 1e uitgang ? 2e uitgang ?
Ik heb ook een SbLive Value, daar zitten idd 2 uitgangen op > 1 zwarte en 1 groene
De bedoeling is dat je daarop een surround setje aansluit, de zwarte is namelijk voor FRONT sound en de groene voor REAR.
Dat werkt niet alleen in games en bij films, ook gewoon bij het afspelen van een mp3tje bijvoorbeeld....

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-08 16:05

Jag

Sorry, maar door de overvloed aan sound blaster topics, ga ik je ff doorverwijzen naar deze sticky: [topic=288637/1/100]
Als daar de oplossing niet in staat, dan kan je kijken in het grote live topic en er je probleem in posten als je er geen oplossing in kan vinden.

Dit topic is gesloten.