Toon posts:

kyro 3d Accelerator,64 mb, agp problems

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik had deze eerder per ongeluk bij hardware gezet,maar aangezien hij hier beter ter toepassing staat: |:(

het probleem zit zo ik heb een kyro 3d Accelerator,64 mb,opzich geen slecht dingetje alleen nu heb ik een probleem op een of andere manier kan ik AGP texture acceleration niet instellen.Hierdoor doet onder andere Max Payne t niet en das toch n beetje heel errug jammer..
Ik vraag me af of het een probleem is met de ingestalleerde drivers of met de hardware zelf die dit misschien niet kan...hebben meer mensen dit probleem of heb je misschien en kaart waarmee je het ook hebt of een Kyro waarmee je het niet hebt?

Kyro drivers worden heeel slecht ondersteund op internet en het lukt me niet echt iets te vinden alleen op pvr.gamestats.com vond ik wat alleen ik weet niet echt wat ik hiermee aan moet.

Om te zien of AGP texture acceleration bij jou ingesteld kan worden: kijk bij direct x diagnostic tool, door bij Run/uitvoeren dxdiag in te typen en naar display te gaan..

• Wirehead
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-08 09:31
Hier werkt alles perfect:
Specs:
AMD 1.4
ECS K7S5A
Hercules Prophet 4500 64M
en laatste drivers...
hebbie wel de laatste AGP+IDE drivers voor het mobo geïnstalled?

Denon AVR-X2800H, Quadral Amun Mk.III, Technics SL-7, DIY PhonoPre, AT-152LP / 4.225kW Heckert Solar / SMA 3.0-1AV-41 / Kia e-Niro 64kWh First Edition

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:20
gewoon laatste drivers op www.powervr.com halen, dan zou ie moeten werken. En dat AGP Texturing kan wel kloppen: De Kyro2 kan max 64MB aan en als dat al op je kaart zit komt er niet veel meer van AGP geheugen :)

Verwijderd

Topicstarter
oke thnx..ik ben nu de nieuwste drivers aant downloaden en hopelijk werkt t dan,want ik wl weer lekker kunnen Max Paynen..jeeeeh (8> verder is die kyro wel een relaxt dingetje dat moet ik wel ff zeggen wat bepaald prijs kwaliteit verhouding...